Vita hem del 6
Versan: Vi använder Torky och har deras hållare. Den sitter gömd i ett hörn bredvid överskåpen så den syns knappt. Vit naturligtvis mot en vit vägg.
Versan: Vi använder Torky och har deras hållare. Den sitter gömd i ett hörn bredvid överskåpen så den syns knappt. Vit naturligtvis mot en vit vägg.
Mitt tips: Köp inte av den anledningen. Köp något du verkligen vill ha istället. Ok att panikhandla gardiner men inte dyra saker som möbler. Det blir aldrig bra. *min teori*
Lisa: Jag får plats med 4 på var sida när jag har i iläggsskivan i mitt bord, Ikeas Norden. Ryms lätt 10 pers runt, det är enormt.
Karamell: Fin! Det blir till att hångla på farbror tomten förstår jag.
Den kostar ju nästan lika mycket som Essential i SEK plus att frakten lär vara dyr också.
Jag har totalt fastnat i den här. Pryda personer bör blunda och räkna får istället för att titta på videon.
Apropå vitt och miljön. Borde det inte vara mer miljövänligt med vitt eftersom det blir ljusare i rummen så att man slipper ha alla lampor tända jämt?
Kycklingtortillas - recept finns på www.arla.se
Bea: Huga, det räcker med den smuts som SYNS på våra mörkblåa soffor för att jag ska bli äcklad. Men det är ett jättejobb att dra av alla överdrag (12 st) och armstöd o dyl går ju inte att stoppa i tvättmaskinen ändå. Vill ha Ektorp nu!
Mufflon: Nu vet jag var din brevlåda bor.
Tbx från en kylslagen promenad till banken. Gustav hade lyckats låsa min dosa till Internetbanken så de fick låsa upp den åt mig på banken. Och så träffade jag min bankgubbe, alltid lika trevligt och berikande.