Vita hem del 6
Vicka: Spraymåla de svarta stängerna antikvita?
Jag tror att det går att ha veckade gardiner på skenorna. Har för mig om att märket heter Silent Gliss. *orkar inte googla*
Vicka: Spraymåla de svarta stängerna antikvita?
Jag tror att det går att ha veckade gardiner på skenorna. Har för mig om att märket heter Silent Gliss. *orkar inte googla*
Alla mina favoriter är borta - det suger!
Grattis Mia till publicitet!
Mimma: Jag har porslinsho och tycker att det funkar bra. Har Ikeas dubbelho och än har den inte pajat. Fast lite extra försiktig är man ju!
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S19841723
Jag vill byta säng!
Jag är sugen på HD-quiltar på rea från Nordhjem. Fast det kanske är dumt. *minns den spräckta Formexbudgeten med fasa*
Sylt: Nordhjem är den enda nätbutiken jag handlat inredning från. Gjorde ett undantag och köpte knoppar från Fridas gård - i rent benchmarking-syfte naturligtvis! o
Fru Puffen: Jag ska bli kärringen mot strömmen och ha mörka möbler i sovrummet tänkte jag.
Himmelbit: Kom igen och dela en beställning med mig från Nordhjem! Eller har Isabella schyssta quiltar?
Mimmi: Bra idé! Nordhjem? *fresta* Nästa vecka blir bra, då har jag också hunnit få pengar och betalat räkningar. *blä*
Himmelbit: www.nordhjem.dk
Mia: Jag fyndade två örtkrukor från Bruka i fredags. 10 kr st på Ekorrarnas loppis i Tranås.
Mia: Härlig skål du köpt f ö. Postade alldeles för tidigt!
Himmelbit: Ska vi avslöja fler fyndställen för Mimmi?
Mimmi: Nordfyn?
Himmelbit: Fast det är ruggigt urplockat i affärerna nu tycker jag. Fast jag lyckades göra av med dryga tusenlappen på Anna & Axel förstås...
Mimma: Jag ska fortsätta rensandet här hemma och ta en tur till Posten. Ska ju ha barnkalas här hemma på fredag förmiddag så tills dess måste jag ha röjt undan. Just nu bor innehållet i gamla linneskåpet på bordet i matsalen. Inte helt optimalt när det kommer 5 små glassätande huliganer på fredag!
Jisses, vad jag är seg idag. Måste nog käka frukost nu!
Kikar in en snabbis för att säga att jag lever men bredbandet har dött. Byter bredbandsleverantör så jag får kolla e-posten med modem och inget mer typ.
*kram till alla*
Himmelbit: Jag kan köpa det så kan du komma hit och klappa det med jämna mellanrum.