• nublu

Vita hem del 6

Fru Puffen: Systerlycklig.se har lite Walther men det var _dyrt_. Jag har försökt flirta med dem men de envisas med att de bara vill sälja till företag som har fysisk butik, alltså inte enbart nätbutik vilket jag tycker är *otryckbart*.

• nublu

Karamell: Hon lovade mig till första advent så väntan borde vara över snart.

• nublu

Karamell: Jag som trodde att du bodde mitt i brusande storstaden! Vilken skog bor du i?

• nublu

Kajsa: VKS? Vansinniga KoSjukan?

Karamell: En stad utan affärer, vet hur det känns!

• nublu

Haha, jag har Freebooter i bannern på butiken. Tänkte först ta Scriptina men den har ju "alla".

• nublu

*skickar en påse snö till newht* Det har snöat hela natten här och kommer fortfarande lite flingor.

• nublu

Lisa: Karbonpapper. Det funkar med bakplåtspapper också om du fyller i rejält med blyerts på baksidan.

• nublu

Bea: Här är det inte ens tal om att ha pyjamas på sig. Och Gustav har fått nya kängor "Dom är RÖDA mamma och dom passar för mig!" så "dummidövlarna" är undanplockade för säsongen.

Här snöar det också och idag ska jag banne mig måla färdigt pojkarnas hyllor och deras bokstäver. Får väl se hur mycket jag hinner!

• nublu

Bea: I vanliga fall ligger jag väl på 5 eller 6 men idag har jag nog dalat ner till en 3:a eller rentav 2. Har massor att göra men får liksom inte ändan ur röven.

• nublu

Bea: Det finns före-bilder i bloggen. Inlagda i typ september! *inser att hösten gått fort som 17*

Måste ge mig ut i snön och ragga litteratur om företagskultur också. Någon som har bra boktips?

Svar på tråden Vita hem del 6