• nublu

Vita hem del 6

Mimma: Japp, du har lagt ribban högt för årets fågelbord! Nu blir det till att hålla standarden uppe och inte komma dragandes med några simpla talgbollar till extrapris från Konsum.

Nu ska jag gå och väcka Gusse sömntuta. Eller nej, jag duschar först! Skönt att göra det utan kissnödig publik!

• nublu

Karamell: Här är det lååååångt kvar!Jag kasserar badlakan och handdukar allteftersom de blir sunkiga och slitna så det tar ju ett tag. Påslakan är också svårt, de slits ju inte så hårt. Maken tvärvägrar helvitt också så jag letar vita som är diskret mönstrade. Men man kan ju inte köpa på sig hur mycket som helst heller!

• nublu

Peak: Tack! Ja, syns man inte så finns man inte.

• nublu

Lynn: Vilken pecklig magsjuka ni haft! Håller tummarna för att du ska slippa den. Härliga påslakan!

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=191286&sellingflag=Prediction&ST=Predictor%20-%20proddet1 Dom här var rätt ok också!

• nublu

Karamell: Men Äntligen hemma har ju varit uruselt länge! Vi har inte tittat på det på säkert tre år tror jag och det var ett klockrent favvisprogram förut!

• nublu

Fru luva: En smaksak, jag tycker att de är fina båda två! *nyss surfat runt på Ellos*

• nublu

Karamell: Kunde var ordet. Jag är besviken än över hur uselt Sommartorpet var i somras. Man fick ju inte se någonting av hur det gjordes, rätt som det var så var det bara färdigt! Och fåniga ekon och sjösjukeframkallande kameraåkningar, hu!

• nublu

Också tillbaka efter ett dygns ofrivillig paus. Massor av fina saker har ni visat iaf och krya på er alla sjuklingar!

Mimma Välkommen tbx till oss!

• nublu

Lina: Hoppas att den var hel. Annars har jag en låda med reservdelar i källaren.

• nublu

Lina: Varsågod.

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och plantera om några krukväxter och byta ytterkrukor.

*ryck upp dig hösäck - det kommer en häst!*

Svar på tråden Vita hem del 6