• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2008-02-04 20:06:50 följande:
    Vaniljdröm har ikeas Lidingö och renoverar nu.

Vem var det innan då? Har inte hon bytt nick? *Förvirrad och glömsk som vanligt*
    mimmi006 skrev 2008-02-04 20:07:23 följande:
    Vi lägger äntligen golv! Jag är så glad, vårt sovrum är nästan klart... ja panel och spis ska byggas, men sen så !!!
    Grattis Hurdan spis ska ni bygga?
  • MiaMariah

vicka - tack..

birks och kalles mamma - jodå, om du ids och orkar plöja igenom varenda bild så ser du rätt många kommentarer. senaste är väl att man bör vara amerikansk patriot för att ha amerikanska flaggan på pläd/kudde.

fluffiga - tack.

• Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2008-02-04 20:06:50 följande:
    Vaniljdröm har ikeas Lidingö och renoverar nu.
    Det var hon jag menade!!!

Ser att du Vanlijdröm är online, vad var det du hette innan? Var det inte lasseliten eller något sånt?

Jag och namn är INGEN bra kombination!
  • Kajsa M
    Daggdroppen skrev 2008-02-04 20:12:08 följande:
    Det var hon jag menade!!!Ser att du Vanlijdröm är online, vad var det du hette innan? Var det inte lasseliten eller något sånt?Jag och namn är INGEN bra kombination!
    Karamellfabriken!
  • Vaniljdröm

Halloj!

Jo, vi renoverar ju kök med Ikeas Lidingö men har inte så värst mycket bilder i galleriet.
    Jag var Karamellfabriken innan.

• Kickan07

Mia- Fy så tråkigt för oss, men gör det som känns bäst för dig! Hoppas dock att du kommer tillbaka sanrt igen!Kram

Fluffiga- Tack snälla! Av de bilder du lagt in här på ditt kök så är det superfint!

• Kajsa M
    Daggdroppen skrev 2008-02-04 20:03:04 följande:
    Åh vad jag skäms för mitt "tangentbordsfylleri" Jag tar nog priset här på fl för att vara den slarvigaste skrivaren. Mina fingrar hänger inte med och det är sällan jag korrekturläser innan jag skickar.... FÖRLÅT!
    haha, jag som trodde jag var värst!
  • Daggdroppen

AAAHHH, NU minns jag ju Generad

Äh, skål på er och glöm vad jag skrev

*Hihi, dumma jag som ska komma med tips*

• Vaniljdröm

Snälla lilla Mia!
    Stanna här hos oss, vi är snälla .
    Vad säger de i chic-tråden?
    Tycker förresten att du har ett jättevackert hem men det vet du ju.