Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita hem del 6

Camilla r- vilken lättnad

Min kusin blir inlagd, hennes livmodertapp är tydligen mjuk. Får hoppas på det bästa! De har fler missfall på den sidan av släkten

• lillafruluva
    juliah skrev 2007-12-11 16:50:52 följande:
    Korall, så fint du gjort!Jag har bestämt mig för att inte bläddra i några fler tidningar eller kolla bloggar ikväll. Jag blir gaaaalen annars.Kvällens att göra är: hänga upp nya kransar på linneskåpet, baka pepparkakor och en sockerkaka, plocka granris i mängder, hämta ved,dammsuga vardagsrummet och lägga fram morgondagens kläder.Och plocka lite...Puuh, någon som har en hand över?
    Hihi, jag säger ju att man blir överinspirerad av alla tidningar och bloggar. Det finns alltid något att ändra på.
    Gör det du ska och ta det lugnt sen ikväll bara! Jag hade gärna kommit över och hjälpt till och tjuvkikat lite om jag inte var själv med alla barnen!

De hittade inget fel på min kusin, förutom att tappen var mjuk då, men hon får ligga kvar ett tag.. bebisen mådde bra och levde runt
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-12-11 17:07:18 följande:
    Rackarns, ingen hjälp fick man här lillafruluva, vad är du ute efter? Åsas har,likaså leksakförmedlingen i Nynäs. Köpte de mest bedårande små stickade ballerinatossor till Elle i söndags därifrån. Matchar storebrors stickade mockasiner även de Lisbeth dahl
    Jag är ute efter mycket, det finns så himla mycket och jag kommer så sällan till stan av någon anledning

Leksaksförmedling?? Var ligger den om jag får fråga???
  • lillafruluva
    juliah skrev 2007-12-11 17:22:58 följande:
    Gullfina, jasså, här i sthlm har jag inte sett röken av några sparkar, ok inne i stan är det väl förståeligt men ute på landetlillafruluva, leksaksförmedlingen säljer begagnade prylar men har en liten hörna med nytt, bla Lisbeth dahl. Den ligger lite märkligt till, vet du var banantorget är? Ganska nära, man går liksom in till höger från själva "centrum" hållet och ned för en liten backe. Det står skyltat. Kass förklaring jag vet. Men på samma gata som åsa men på andra sidan vägen.
    Ahaa, då får jag traska dit med då! Vad roligt!!
     I sommar ska jag ta en ordentlig runda där nere och allt nytt som kommit sen jag flyttade!!
Svar på tråden Vita hem del 6