Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita hem del 6

MiaMariah - hyrestrea - 72 kvadrat
    Lynn84 - hus - 150-160 kvadrat
    LinaoMatilda - hus - 132 kvadrat
    malins79 -hus- ca 300 kvadrat plus källare.
    MariaV - hus- ca 100 kvadrat
    Morsan Martina - hyrestrea - 70 kvm.
    Mori- hyres (fyra)-100 kvadrat.
    Ninizen- hyres (fyra) 104 kvm
    Summer06-hus 140kvadrat ska bygga ut till våren då blir d 240kvm
    Fluffiga moln - hus - 200 kvadrat
    Lillafruluva- hyres (fyra) 104 kvm
    Mimmi006- 100 kvm+ ca 70 kvm till snart.
    Juliah- Hus ca 100 m2+ gästhus ca 60 m2
    Snuffsis - Hus 210 kvm + gästhus 70 kvm
    mimmamum - bostadsrätt, tvåa - 64 kvadrat
    livet från ljusa sidan - trea- bostadsrätt -80kvm-
    versan- Hus- 196kvm.
    Det ljuva livet: Hus- 282kvm
    Mildamaränger: Bostadsrätt 110kvm 2våningar
  • MildaMaränger
    LinaoMatilda skrev 2008-01-24 19:53:48 följande:
    Den var söt. Den ser rätt platt ut på bilden, kolla så den är tillräckligt stor, jag iaf hade alltid massa grejer med Vet tyvärr inget barnklädesmärke som slutar på gård.
    jo men den är så fin... behöver ju inte ha sååå mycket i den... har ju väskan under vagnen också
    Det ljuva livet skrev 2008-01-24 19:53:15 följande:
    MM:Superfin men har den inte lite dåligt med fack och fickor? *älskar fack och fickor*
    hihi... jooo men såååå mycket behöver man väl inte ha i den?
    malins79 skrev 2008-01-24 19:57:00 följande:
    menar du dom här?www.skraddargarden.com/
    ska kolla!
    MiaMariah skrev 2008-01-24 20:00:07 följande:
    *fniss* H*n spelar er ett spratt mao Busig liten Klart du kan ha en rosa väska, det är ju du som bär den och inte bebisen. Ser fin ut!
    hihi.... ja det är klart!
  • MildaMaränger

malin79.... nej det var inte det... jag såg en jätetfin pläd idag som var av det märket.. tänkte att jag skulle kolla upp det men nu har jag glömt bort namnet

• MildaMaränger

Tack för alla grattis och lyckoönskningar!

Idag väntar frisörbesök... ( så himla trevligt, brukar få 15 min huvudmassage till att börja med i ett mörkt rum med stearinljus och yogamusik, under tvättningen alltså) ska reklamera mina mammajeans på POP som torrfäller nå enormt fast jag tvättat dem 5-6 gånger.

Ska jga köpa väskan??? Skötväskan alltså? Jag brukar inte ha jättemycket i min vanliga väska. Den har kostat 1559:- och är nu på rea och kostar 600:-... jag får ju tillbaka 599:- av POP.. Hjäääälp

• MildaMaränger
    happy73 skrev 2008-01-25 12:13:00 följande:
    Hejsan!Var inne på Syster lycklig i går för första gången, blev lite förvånad att butiken var så liten. Men jag har nu beställt min sebra säng. Tyckte väl att det var lite tråkigt att sebra sängen hade plexiglas på sidorna men hon i affären sa att det gick att ta bort.Tur.Annars super nöjd.Ni som har sebra eller juno säng vad har ni köpt för spjälskydd?Jag tycker himlas är jätte fina men så dyra.kram
    jag har en juno och jag kommer nog att köra på ett enkelt vitt från coop eller ikea och så kan man ha färg på filt/täcke istället
  • MildaMaränger
    happy73 skrev 2008-01-25 12:16:01 följande:
    coop vad har dom för några hur ser de ut
    enkel vit bara
    mimmamum skrev 2008-01-25 12:16:46 följande:
    happy, så skoj! Vi har tagit bort plexin, den lät väldigt illa! Vi har Lexingtons blårandiga, inte så billigt men så fint!MM- om jag ska vara helt ärlig så var inte skötväskan klockren för mig, jag skulle hellre satsa på en Skip-hop som några av tjejerna i tråden har. Gott om plats och mycket fack och tro mig, det behövs!Smultron, tack för dina kloka råd! Jag har så ont i magen, det känns redan som om loppet är kört tyvärr...
    jag har kollat alla skötväskor som finns och jag gillar ingen... Skrikandes
    det här är den enda jag tyckt om hittils... man kan väl ha en massa saker i varukorgen... och jag tror att det ryms mer än vad det ser ut att göra
Svar på tråden Vita hem del 6