Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2007-11-06 13:20:13 följande:
    Nu äntligen har min Allt i hemmet kommit. Bläddrade lite i den på lunchen sen somnade jag!? Hjälp vet inte när jag bara somnade sådär mitt på dagen senast. Tur att jag vaknade igen och kunde åka tillbaks till jobbet
    hi..,jag undrar vad det kan bero på??

emmasa... allt bra med dig och bullen?
  • MildaMaränger
    lasseliten skrev 2007-11-06 13:22:18 följande:
    jag är med! MM - vad hette den tråden som du startade allra först...innan vita tråden? Den med ett hem från sköna hem i TS...kommer ihåg att jag blev så glad att det fanns folk med smak på FL
    *senil*

kommer inte ihåg haha
  • MildaMaränger
    emmasa skrev 2007-11-06 13:41:51 följande:
    Åh nya allti hemmet var bra. Fina bilder från Ylva Skarps hem.MM: Jodå ganska så bra med mage och mig. Tröttheten kommer och går och just nu är jag inne i en hemsk trött period igen. så jobbigt. Får ingenting gjort, bara sover och slappar.Hur mår du och mage?
    trött och har mått illa de senaste dagarna.. men idag är jag pigg som en lärka. Men jag kan ändå inte låta bli att oroa mig att det stannat upp därinne..
  • MildaMaränger
    Fröken Vit skrev 2007-11-06 13:45:14 följande:
    Jag vill vara med!Jag har huuur mycket som helst jag vill visa, äntligen börjar det bli lite framsteg med huset.Ska ta en kväll och fixa lite bilder.Och den där bloggen jag trodde jag skulle ha tid med också...Så länge kan jag passa på att tipsa om fina enkla kransar som Plantagen har för en billig peng. Kransen består bara av grenar, fina att sätta på gamla pardörrar med bara vita rosetter på.likt de spets och snor har, (ni har väl inte missat hennes blogg, helt uuuunderbar! spetsochsnor.blogspot.se
    välkommen hit... och tack för tips! ser fram emot bilderna!
Svar på tråden Vita hem del 6