Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita hem del 6

mimmamum skrev 2008-01-11 20:03:49 följande:
    Lina, absolut!Åh nu tappar jag modet en smula. Sambon blev nerbjuden till grannen på whiskeykväll, "jag ska bara gå ner en sväng" kan betyda allt mellan 5 minuter och flera timmar! Vill inte vara någon sur tant som stoppar men badrummet då! Vi skulle ju tvätta väggar, spackla och måla tak ikväll!
    säg till honom att han lovat! jag surar över min gubbe nu också.... jag har precis köpt en junosäng och vi ska hämta den i morgon och sambon orkar inte bry sig "just nu"... hur ska vi få in i bilen ? får vi in den? vi måste liksom åka 25 mil enkel resa... då kan man ju inte bara "oops den gick inte in i bilen"
  • MildaMaränger
    mimmamum skrev 2008-01-11 20:10:42 följande:
    MM, nej men så kul, en Juno! Vart hittade du den?Du har helt rätt, jag borde verkligen säga till! Men att gå ner till en gäng killar som sitter och dricker whiskey känns inte så lockande just nu!
    nej det förstår jag...

Julia hade fått mail angående en men hon hade ju en redan.. så jag fick höra om mailet och la ett bud... vad tror du? går den in i ett baksäte eller vanlig bagagelucka?
  • MildaMaränger
    mimmamum skrev 2008-01-11 20:14:57 följande:
    MM, den går väl också att ta isär, som Sebran? Annars är det nog mycket tveksamt, den är stor!
    jo den går att ta isär såklart...
  • MildaMaränger
    LinaoMatilda skrev 2008-01-11 20:20:16 följande:
    Mori: Söt klänning och ballerinaMM: Va kul! Grattis! Men då är väl inte den andra aktuell längre?Här är bild på halvfärdig toa, ja eller vägg, svårt att ta kort utan att det som är rosa (blä) i hallen inte ska synas. Hängde upp spegeln iaf så ni får se den också.
    nej det är den inte... ville du ha den?
  • MildaMaränger
    mimmamum skrev 2008-01-11 20:22:06 följande:
    Jag menar i samma delar som sebran, den låg ju i ett platt paket när den kom!Mia, ingen mobil. Så tråkigt tycker jag! Jaja, jag får väl ge honom en timme, max! Sen går jag ner!
    jaha... nej det tror jag inte...
  • MildaMaränger
    mimmamum skrev 2008-01-11 20:28:23 följande:
    Sambon är tillbaka, spacklar just nu! Utan att jag hämtat honom!
    duktig! klappa honom på huvudet nu... min snubbe föredrar att kolla på uncesured ibiza eller nåt...
  • MildaMaränger

fasen också... behöver ju fråga mimmi om råd.. vart är hon?

bussgods blir typ 1300, hyra släp 880:-...  bensinen kostar ju också... det är ju 25 mil att åka... bra förslag nån??

Svar på tråden Vita hem del 6