MichaelaW skrev 2007-11-22 11:29:50 följande:
Hej allesammans!Det har varit en väldigt jobbig vecka och med mycket känslor, tankar och oro. Jag har försökt att inte tänka på det jag fick reda på i måndags efter en dag på sjukhuset. Det har gått ganska så bra faktiskt för jag har haft så mycket annat att göra och tänka på, skolan och så en sak som har varit lite hemligt...! Jag har haft så mycket otur den här hösten och framförallt med alla lägenheter och budgivningar som har stigit till enorma pris. Sen när jag fick reda på att jag hade en sjukdom tog det priset! Men även jag har lite tur... JAG VANN BUDGIVNINGEN!! Jag har fått en lägenhet! Jag är så himla glad just nu! Kontraktet skrevs på idag. Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant, att det är MIN lägenhet. Det är en drömlägenhet, å den kommer att bli perfekt för mig och Elias. Det är en liten trea, vi kommer att få varsit sovrumrum, hi hi... (fast visst är det jätte mysigt att sova med Elias) Som ni ser har den en egen ingång och en stor altan. Det är en jätte fin gård med lekplats precis utanför. Lägenheten ligger i samma del av Stockholm som jag är uppvuxen i. Å jag är så himla glad! Det är en drömlägenhet för mig just nu!Bilden är tagen av mäklaren. Bilden ser inte så speciell ut nu men tänk vad mysigt det kommer att bli att få inreda den stora altanen till sommaren med massor av blommor, vackra utemöbler och göra som en liten trädgårdsidyll på min alldeles egna altan! Hi hi... Nu går inredningstankarna på 200 varv. Jag vet precis hur jag vill ha det. Jag lovar att jag inte kan tänka på nåhot annat än inredning just nu fast jag borde egentligen koncentrera mig på de sista proven i skolan, hi hi... Jag ville bara dela med mig av min lycka. Att just nu är jag så hima glad! Kram på er för att ni är så snälla och omtänksamma!
Å grattis!" Det är ju underbart när man hittar något man så gärna vill ha och dessutom får