Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Å vad besviken jag är... tydligen så har budfirman vart här med vagnen igår men vi var inte hemma. Fick en avi idag utställd på sambons namn och han ska iväg direkt efter jobbet och hinner inte hämta vagnen. Och jag kan ju inte hämta den.. ingen bil att lasta den i och så måste ju sambon hämta den och visa leg. Jag blir så besviken!

• MildaMaränger
    MiaMariah skrev 2008-02-01 14:14:25 följande:
    Vad synd! Han kan inte ta en avstickare innan han ska iväg efter jobbet och hämta vagnen?
    nej.. han får skjuts direkt från jobbet
  • MildaMaränger
    lillafruluva skrev 2008-02-01 14:23:56 följande:
    Truffles- jag hade några droppar röd hushållsfärg i det mesta tror jag...sen hade jag beställt lite rosa saker att dekorera med!har blogginlägg från kalaset: minlillavita.blogspot.com/2007/09/kalas-och-n...  och minlillavita.blogspot.com/2007/09/dags-att-du...och minlillavita.blogspot.com/2007/09/kalaspyssel...
    *impad som fan*

Vilket prinsesskalas!!!Förvånad
  • MildaMaränger
    lillafruluva skrev 2008-02-01 14:31:20 följande:
    Ja, hon hade inte hunnit få några nya kompisar att bjuda så jag försökte få till ett prinsesskalas med släkten istället
    hihi jag tror man uppskattar det även om man inte är fem år typ
  • MildaMaränger
    JeaJea skrev 2008-02-01 14:22:29 följande:
    Fråga Syltan om skiphop, hon har haft flera olika.Jag hade en vanlig väska från NoaNoa, den var perfekt planerad. Hade dessutom 2 av allt men min väska är ganska liten (magisk väska enligt P)Stora facket för kläder, blöjor, handduk att ligga på, hundbajspåsar (till blöjor) och tvättlappar, litet fack till barnmat och gröt/vällingpulver ytterligare ett litet fack för nappflaska, tallrik, sked, pipmugg och haklapp. Ett litet fack på baksidan till mammans nycklar och plånbok. Ska man ha mer saker finns det gott om plats i vagnen. Den gick att hänga bra på vagnen också. Precis ovanför knäna så man slapp gå emot den  (det var så störigt med vår första "riktiga" skötväska att den hängre så dumt)
    ska höra.. jag har en noa noa tillvardags... jag kan ju ha den till att börja med om jag inte hittar någon jag vill ha...
  • MildaMaränger
    lillafruluva skrev 2008-02-01 14:34:27 följande:
    Ja, jag hade inga kalas som liten så jag tar väl igen det nu Sonen ville ha djungelkalas så jag klädde in hela köket i grönt, lianer, växter och djur och beställde kalaspaket med djungeltema, fixade t.o.m djungelljud som de hade på i bakgrunden, det var riktigt kul
    å vilken energi! men så kul att köra på tema!!! har du bilder?
  • MildaMaränger
    juliah skrev 2008-02-01 16:19:01 följande:
    Hej hopp, nu fick jag komma in på fl.Energikrävande det här, snart lägger jag ner om de inte fixar detta.Ska skumma ikapp lite.
    Jippio!!!!
  • MildaMaränger
    Kajsa M skrev 2008-02-01 16:30:58 följande:
    JuliahTror du att det skulle funka om du avreggade dig och försökte från början?
    Jag tror inte det... jag tror att det har att göra med att hon ev har hemlig ip adress
  • MildaMaränger
    juliah skrev 2008-02-01 16:33:46 följande:
    Kajsa, tanken har slagit mig, kanske skulle passa på nu när jag är inne. När jag inte får komma in sitter jag här bakom skärmen och bara kokar och vill in och starta arga trådar, radera hela mitt konto osv men det kan jag ju inte eftersom jag inte kommer in
    hör med Johan innan du raderar... det kanske inte gör någon skillnad
  • MildaMaränger

Syltan!

Kommer ihåg att du pratade om skiphop... var det saddler du hade? vart köpte du din? Vet du om skihops bruna liknar den bruna bugaboo har?

Svar på tråden Vita hem del 6