Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2008-01-27 12:09:36 följande:
    MM- vill ha en vit, en rosa och en babyblå! Det blir Ilva i maj Surfturf- jättefina kuddar! Var har du hittat de där fina tygerna?
    Ilva har sina fördelar.... inga för HÖGA förhoppningar bara.. möblerna är KASSA
  • MildaMaränger
    CoolNej nu blir det en promenad ute i solen
    Det är ju så sällan man ser den så man får ju passa på att njuta när den väl tittar fram.. jag kommer nog att "råka" gå in på Åhlens på vägen hem också.
    En varm choklad nere i hamnen kommer att sitta kalasfint!

Vi ses sen!
  • MildaMaränger
    MildaMaränger skrev 2008-01-27 12:14:31 följande:
    Mimmi... vad tyckte du om sista sängen jag tipsade snowgirl om... visst var den kulful!
    alltså jag menade med spjälsängsdelen på... annars var den ju fin..
  • MildaMaränger
    mimmi006 skrev 2008-01-27 15:46:13 följande:
    du resonerar ju som jag!
    men det är ju så mycket roligare! barnen behöver ju se lite färg.. och gud så skoj det skulle vara att se en blogg som har freakat loss.. det kommer bli jättefint.. svag turkos skulle vara fint också

http://www.alcro.se/inredningskollektionen.aspx?inne

En massa fina färger här ju! Havsbris och mint är superfina.. och mentol är supercool om man vill ta ut svängarna.. det känns som att den skulle passa din busiga stil..

http://www.alcro.se/inspiration_miljoer.aspx kolla väggen ihop med tuggummiautomaterna
  • MildaMaränger
    mimmi006 skrev 2008-01-27 16:01:22 följande:
    Tack för länken! Havsbris var på förslag till sovrummet en gång i tiden, men till byrån gillade jag mint mest... undrar hur den är IRL? Visst finns det småburkar till färgerna?
    jag tror att det har gjort det.. brukar kosta typ 20:- annars kan du säkert få prov
  • MildaMaränger

mimmi.. mio hade fina färger förut. Mio Sky och Mio polar... har två provburkar hemma men jag tror inte att man kan köpa på mio längre

• MildaMaränger
    Malwa skrev 2008-01-27 20:09:30 följande:
    Tänkte att jag skulle beställa yankee candle ikväll, är det ngn mer doft än clean cotton som är värd att prova?
    fresh linnen
Svar på tråden Vita hem del 6