Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita hem del 6

Hej hopp alla!

Hoppas att det är bra med er alla.. för tillfället så är mitt huvud nära att sprängas av huvudvärk och förkylning men allt är bra med magen. Shoppingsuget ligger på NOLL, vilket förmodligen bara är bra för då kan jag spara lite. Resa till Thailand är bokad till nästa år (otroligt att man måste boka redan!) och så kommer det ju ett tillskott i familjen som vill ha finaste sakerna *FNISS*

jag har iaf för första gången på länge fått ihop ett inlägg i bloggen som finns att läsa nu
    http://mildamaranger.blogspot.com/

Mimmamum! AJ LAVV DE BLUE HORSE!!!!

• MildaMaränger
    Kajsa M skrev 2008-01-10 16:46:04 följande:
    Alltså förlåt att jag tjatar, men finns det verkligen inga vita damssugare?
    jo det gör det ju!
  • MildaMaränger
    en fråga till alla som har barn... eller de som vet svaret *fniss*

Har sett en fin säng som jag vill ha... typ en sån som julia har till noell.. kan man ha en sån till en spädbarn? jag förstår att så fort det börjar kunna sätta sig upp så blir det lite farligt...men innan det borde man kunna ha det? Och sen när barnet kan gå så kan den sova där igen? eller?
  • MildaMaränger
    Lundinma skrev 2008-01-11 14:16:00 följande:
    MildaMaränger, med risk för att låta lite "neggig"...jag tycker den är för "stram" i modellen...M.
    hihi det är precis det jag gillar!
  • MildaMaränger
    mimmamum skrev 2008-01-11 15:14:14 följande:
    Jättefin! Jag gillar raka linjer, har själv en sådan i källaren, ett framtida projekt!Knyttis, visst var det hemmet fyllt av underbar inspiration!juliah, vilken lyckodag! Du kommer älska maskinen! Berätta, berätta vad fyndade du? Fanns det fina örngott?Jag har köpt denna lampa, gillade verkligen foten, men skärmen tror jag att jag skippar: www.clasohlsson.se/Product/Product.aspx... Vad tycker ni?
    supersnygg
  • MildaMaränger
    mimmamum skrev 2008-01-11 15:30:51 följande:
    MM, visst är den, man vad tycker du om skärmen?Peak det var jag som länkade! Visst hade hon myyycket fint!
    skärmen är fin men för "trendig" för mig
Svar på tråden Vita hem del 6