Inlägg från: lillafruluva
|
-
-
Nej nej, reportaget är ju inte hemma hos mig...borde jag ju skrivit
-
Hihi, så söt med sin näsa och skägget! Och fin grå färg som går bra med vitt, viktigtMiaMariah skrev 2007-12-11 19:55:07 följande:Och innan ni frågar - JA, det är en röd julstjärna i bakgrunden (Kajsa - det sket sig om du minns vår konversation) - fick den idag av Bostadsbolaget. Men det märks att vi har flyttat till ett bättre område - där vi bodde förut var den hälften så liten och då fick vi hämta den själva. Nu ringde de på dörren!Nåå - vad tycker ni om min söta tomte - jag och mamma var i en butik i deras stad för några dagar sen och då satt just denna tomte lite här och där i butiken så jag skojade med mamma och sa att egentligen borde jag köpa honom eftersom han följer efter mig hela tiden. Och vad satt inte inne på Iems på hyllan när jag skulle köpa Matteusfatet tror ni..? Så nu fick han följa med mig hem
Jag har faktiskt fått lite inspiration så jag möblerade om i köket!! Nu kan jag sitta och dricka te och smygtitta på grannarna bakom gardinen -
Tjusigt och mysigt, den perfekta kombinationenMiaMariah skrev 2007-12-11 20:11:26 följande:med inspiration från juliah..
-
Presentkort?? Blöjpaket och annat som går åt??gemelli skrev 2007-12-11 21:31:13 följande:Och jag bombar er med frågor ikväll Vad ska man säga till släktingar att dom kan köpa till en 6 veckors bebis i julklapp? Jag har ingen aning, känns som man har allt och säger man inget sååå fårman bara skit...
-
Eller helt enkelt pengar att sätta in på ett sparkonto åt honom...en bra start i livet!gemelli skrev 2007-12-11 21:42:19 följande:Hahahaah ja veeeet. Kläderna vi fick av just svärmor när Vide föddes, byttes direkt utan kvitto
-
Till min svärmor kan mangemelli skrev 2007-12-11 21:48:15 följande:Kan man säga det till svärmor? Men är man helknasig om man önskar sig en Tripp Trapp matstol när han bara är 6 veckor gammal?
Om han har allt nu så är det väl ok att önska sig en tripptrapp! -
Lycka till idag Juliah, hoppas ni får kul!!
-
Åh vad roligt!! Precis så man vill ha det!juliah skrev 2007-12-12 09:41:17 följande:Lägesrapport:De är fantastiska! Det blir underbart! Så enormt duktiga.Barnen är dessvärre inte på g idag så jag är på ovanvåningen och bygger slott med Noell och underhåller Elle.jag har aldrig fått höra så fina komplimanger någonsin om vårt hus, så ikväll ska jag gråta en skvätt av lättnad och lyckaTACK för alla lyckönskningar
-
Åh, jag vet fortfarande inte vilket jag ska köpa...Kajsa M skrev 2007-12-12 11:36:39 följande:Har två jag funderar över. Antingen Englesson och då blir det INTE innan jul.Eller ett set från NORDIK i linköping och då blir det innan jul. De har tagit hem.