Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Beatrize74 skrev 2007-11-25 21:19:15 följande:
    Japp...det går...men det måste vara luftigt, så det blir stora hål och öppet i sidorna på elementet och upptill och glipor i fönsterbrädan.
    Ok, toppen! Tack för svaret
  • LinaoMatilda
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-25 21:19:09 följande:
    Jaa! Skrivbordet är mitt !!
    Köpte du det? Va kul! Grattis
  • LinaoMatilda
    Busan skrev 2007-11-26 15:30:02 följande:
    JAAAAAAA. Jag undrar om jag är dum i hela huvudet . Ska jag måla möbeln ovanför vit? Vad tycker ni? Ska jag behålla skivan brun och resten vitt rädd för att det ska försvinna för mycket färg från skivan.
    Jättefina möbler. Jag tycker du ska måla allt vitt. Det kommer att bli toppen!
  • LinaoMatilda
    Beatrize74 skrev 2007-11-26 15:33:23 följande:
    Allt vitt röstar jag för!!!!!Jeajea - tror det kostade 600 kr (fick det som en julklapp av några kusiner så jag vet faktiskt inte så noga, men det är från IKEA och deras brukar ju ligga däromkring)
    Halva priset är väl ett ok pris då?
  • LinaoMatilda

Sylt: Vad mycket fint du shoppat!

• LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2007-11-26 15:39:15 följande:
    Nytt inlägg - välkommen!
    Va fint!

Hur går det förresten med planerandet av tillbyggnaden till huset? Visst höll ni på med planering tidigare?
  • LinaoMatilda
    Beatrize74 skrev 2007-11-26 15:50:15 följande:
    Tack tjejer...vad klokt ni tänker. Femtio kronor är ju visserligen ett skambud, men kanske 300 kronor då?
    50 kr tycker jag är samma som att du ger bort skåpet. Det är ju knappt det täcker annons avgiften.
  • LinaoMatilda

God morgon!

Har inte hunnit läsa ikapp. Men såg Roris fina dubbelpulet, jättefin! Har kollat efter en jag också, men tyvärr är de ofta rätt dyra på nätet.

• LinaoMatilda

Här är vi också vakna.

Jag har inte heller fastnat för något av IKEAs julpynt.

Vad har ni för planer för dagen då?

• LinaoMatilda

Juliah: Låter som en bra dag. Man ska inte försöka hinna med för mycket heller. Lagom är bäst Det låter ju jätte spännande med reportaget, hoppas det blir av! Jag skulle gärna se ett reportage om ert hem!

Mimmamum: Så känner jag också. Tycker IKEA är bra, men det är ju inget jämfört med gamla möbler av riktigt trä Sen tycker jag IKEAs soffor och andra tyg-grejer är bra.

Svar på tråden Vita hem del 6