Inlägg från: lasseliten |Visa alla inlägg
  • lasseliten

knyttis - jättefint ju! Vi har små vita högtalare så de syns inte så mkt.

Juliah - Gillar inte heller tingeltangel. Kameran har heelt sut på batterier så det fick bli en snabb bild.

!----------dddddddd----------!
    !     TV                          ös !
    !                                       !
    F                                       !
    F                                      d
    F                                      d
    !              soffa                  !
    ------------- FFFFFFF-----------

Så här ser rummet ut.

d= dörröppningar
    F = fönster
    ös = öppen spis

Det är inte så mycket hela väggar.

• lasseliten

Säcken som man ser på bild är bara där när det är bompadax. perfekt om man har vita möbler...   Sen har jag tagit bort nästan allt jag är trött på...den gröna växten åker snart med..

Jag gillar den nätta mest. Känner att det är bra med fler sittplatser och köper vi den större får vi bara plats med en...

• lasseliten

Hej vänner!

Nu är det min tur att vara magsjuk!

Hoppas att ni alla har haft en mysig 3:e advent.

jag har lite nytt i bloggen också...välkomna in. Nu ska jag vila igen!

kraam

• lasseliten

god morgon!

Mannen och jag har bestämt att vi nästan är friska idag! Vi får se hur det går...

E är hemma hos min mamma o pappa, han har sovit där. Igår orkade varken jag eller T vara mamma o pappa, hade fullt upp med att må illa.   Skönt att ha sina föräldrar nära..

Så vad har ni för planer för dagen? Här kommer det inte händ så mkt kan jag inte påstå.

LCroft - grattis till radion. Vilken fiin julklapp! Förstår också att du känner dig lite paff...hm, svårt med vad ni ska ge till dem...ska fundera ett varv

• lasseliten

God morgon!

idag är jag helt frisk! energin är förhoppningsvis tillbaka!

Tyvärr har E fått ögoninflammation.   Vad är det som gäller då? Tvätta med vatten, inget dagis? Antar att det gör ont i hans öga....

Bea - Tycker att du kan ha det som du möblerat. Men blir ju såklart nyfiken på hur det skulle se ut på andra sätt. Med soffan mot fönstret, med sofforna mot varandra men mot fönstret och mot där TV:n står nu... Kan känna att kanske låser ni rummet lite som det är nu...men samtidigt är det ju så skönt att möblera om, och att ni får fram fönstret!

LCroft - hur går det? Kommit på någon present?

Svar på tråden Vita hem del 6