• Mori

Vita hem del 6

MichaelaW skrev 2007-11-06 23:45:35 följande:
    Mori: Hi hi... ja mitt älskade skåp som står inklämd på världens minsta yta mitt vardagsrum är nämligen bara på 11 kvm, någon som slår det? Mitt lilla v-rum är verkligen minnimalt men en flytt är på väg, jag ska bara få en lägenhet först *suckar* men alla bjuder över mig hela tiden.
    Stooort vardagsrum Inte lätt med budgivningar. Du får ta och flytta till Strängnäs, billiga bostäder och bra lokaltrafik. Nära till högskolorna Har du familjen i Sthlm?
  • Mori
    MichaelaW skrev 2007-11-06 23:55:48 följande:
    Nu kanske det är jag som är ett pucko men vart ligger Strängnäs? Jag har all min släckt i Stockholm förutom en syster som bor i Boden. Jag är uppvuxen i Stockholm, har bott där i 17 år och ungefär 2 ½ år i Boden. Min syster flyttade hit för 5 år sen för hon träffade stora kärleken som bodde här. Jag har sen ett tag tillbaks bestämt mig för att flytta tillbaks till Stockholm, jag längtar tillbaks och jag längtar efter att bo närmare övriga släkten.
    Inte lätt att veta var den lilla hålan ligger. Ungefär mittemellan Södertälje o Eskilstuna om det säger dig något Inge kul att bo långt ifrån familjen! Jag har mina föräldrar i yttermalung (dalarna) inte heller helt kul alla gånger. Håller tummarna för att du får tag i en lägenhet snart så du kan vara nära dina kära.
  • Mori
    Ankmor skrev 2007-11-07 00:03:31 följande:
    Äsch, fel länk... Nåja, om du scrollar neråt så zoomar du ut och ser vart det ligger exakt...
    Hehe, tackar! JAg var för lat
    Nu måste jag knoppa. Natti natti hörrni!
  • Mori

Hej tjejer! Jag har panik! Jag har fått i uppgift i skolan att skriva afäärsbren, prisofferter och en presentation om ett företag i Powerpoin. Jag tänkte göra ett låtsas företag med min pysselgrejjer. Har kommit ganska långt i planeringen. Men har kört fast på namnet på butiken/webshopen eller vad det nu blir... Kan inte ni påhittiga tjejer komma med förslag! Jag heter Åsa irl om det nu ska vara med i företagsnamnet på något sätt.

• Mori

Gemelli: Iiiih! Håller tummarna för att det är på "riktigt" nu!

VSM: Ja! Åsas Skattkammare gillar jag. Är det okej om jag använder det i arbetet?

• Mori
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 18:05:11 följande:
    helt seriöst... nu funderar jag på att kasta swapgrejjerna åt skogen och ta bort mig helt från Fl.... känns totalt värdelöst att vara så hatad av någon inte kan stå för det
    Förbannat tråkigt när tråden ska genomsyras av sånt istället för det den är tänkt till! Hoppas det "löser" sig på något sätt! fösvinn inte!!
  • Mori

Kramellfabriken: Snygg! Vill du slänga hit ett mänster?

Nu har jag glömt vem som visade vad ju...Fina trummor och grejer var det iallafall!

• Mori

Jezzica: Måla

Kramellfarbiken. Får jag långa din bild på toarullepåsen till ett skolarbete. Jag lovar att inte sälja den eller tjäna pengar på den utan att du får roylaty

Milda Maränger: Hoppas eländet slutar snart då!

• Mori

Milda Maränger: Får man kika i ditt galleri?
    Lycka till imorgon!

• Mori
    Karamellfabriken skrev 2007-11-07 21:06:56 följande:
    Mori,Klart att du får låna bilden på toapåsen

Åh, så snäll du är! Håller på och gör en produktkatalog för ett låtsasföretag, har gjort ett storslaget företag med FET omsättning, som bara livnär sig på att sälja mina pysselgrejer*asg*. Hade inte så många bra bilder att kasta in i produktkatalogen, så din bild kommer väl till pass!

Kajsa: Svårt med benen. Väldigt vacker ovansida på bordet hur som haver

Svar på tråden Vita hem del 6