Vita hem del 6

Hej tjejer! Jag har panik! Jag har fått i uppgift i skolan att skriva afäärsbren, prisofferter och en presentation om ett företag i Powerpoin. Jag tänkte göra ett låtsas företag med min pysselgrejjer. Har kommit ganska långt i planeringen. Men har kört fast på namnet på butiken/webshopen eller vad det nu blir... Kan inte ni påhittiga tjejer komma med förslag! Jag heter Åsa irl om det nu ska vara med i företagsnamnet på något sätt.
Gemelli: Iiiih! Håller tummarna för att det är på "riktigt" nu!
VSM: Ja! Åsas Skattkammare gillar jag. Är det okej om jag använder det i arbetet?
Kramellfabriken: Snygg! Vill du slänga hit ett mänster?
Nu har jag glömt vem som visade vad ju...Fina trummor och grejer var det iallafall!
Jezzica: Måla
Kramellfarbiken. Får jag långa din bild på toarullepåsen till ett skolarbete. Jag lovar att inte sälja den eller tjäna pengar på den utan att du får roylaty
Milda Maränger: Hoppas eländet slutar snart då!
Milda Maränger: Får man kika i ditt galleri?
Lycka till imorgon!
Åh, så snäll du är! Håller på och gör en produktkatalog för ett låtsasföretag, har gjort ett storslaget företag med FET omsättning, som bara livnär sig på att sälja mina pysselgrejer*asg*. Hade inte så många bra bilder att kasta in i produktkatalogen, så din bild kommer väl till pass!
Kajsa: Svårt med benen. Väldigt vacker ovansida på bordet hur som haver