• Mori

Vita hem del 6

Lynn: Usch, läste tillbaka i tråden nu, vilka ruttna "vänner". Hu, med sånna vänner behöver man ing ovänner!

• Mori

Milda Maränger: Hur skriver man inlägg i din blogg?? Helt och fullt oteknisk...

• Mori
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 22:05:31 följande:
    kajsa.. så fin ljusstaken blev

Man vet alrdig Du missade min inlägg så jag tänkte det var bästa att fråga

Adamama: Jisses, här har det hänt grejer ser jag! Så mysigt det blev!

KajsaM Tänk va vit färg kan gör aunderverk, om man har lite tålamod

• Mori
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 22:18:01 följande:
    oh no... vart då? upprepa?? pleeease
    Luuugnt dude! Så blir det när folk plitar hundramiljoner sidor på en dag Frågade om jag fick kika in i ditt galler, och så undrade jag hur man gör för att skriva kommentarer i din blogg.... Har aldrig varit teknisk...
  • Mori
    juliah skrev 2007-11-07 22:28:58 följande:
    Snyggt jobbat Adamama. Man kanske skulle ta sig en rejäl paus från datorn och få sådär mycket gjort istället...? Köksvrån var mysig.Imorgon säljer jag skåpet *nöjd*!
    Hoppas du får en rejäl hacka för det

Sov gott allihopa!
  • Mori
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 22:30:11 följande:
    i min blogg på fl eller mildamaranger??? tror det finns kommentar atttrycka på under inlägget man vill kommentera.. där det står tex 13 kommentarer.. där klickar man.. och så skriver man.. har lagt till dig på min kompislista så nu kommer du in13 år emellan... du med
    Japp i bloggen, har aldrig skrivit i NÅGON blogg för jag fattar inte hur man gör. Ska undersöka saken lite närmare imorgon Kanske trillar poletten ner Hade lika svårt för fl i början, skrev i min egen gb 9 av 10 ggr...
  • Mori
    Kajsa M skrev 2007-11-07 22:36:25 följande:
    hahaha nu skrattar jag på mig! Gud så sött!
    Det bjuder jag på Men det var inge kul när man satt och väntade spänt på svar Hehe... fast jag är skitduktig på alla funktioner i word och excel, men inte internetgjres. Blir helt tokig när jag ska beställa grejer och så..
  • Mori

Kajsa: Ingen fara Jag skrattar själv åt mina tabbar

• Mori
    13 år emellan skrev 2007-11-07 22:44:41 följande:
    Nej, nu måste jag göra nåt vettigt innan jag lägger mig! Go natt!
    Vettigt innan man lägger sig, hur menar du då? Borsta tänderna typ
Svar på tråden Vita hem del 6