Inlägg från: Beatrize74 |Visa alla inlägg
  • Beatrize74

Vita hem del 6

Värsta Supermamman skrev 2007-11-11 18:52:29 följande:
    Kul att du känner dig glad Anton2005Själv vet jag inte om jag ska känna mig ledsen eller glad. Jag fick en förfrågan om jag kunde tänka mig att vara med i ett inredningsrepotage men fick sen nobben när jag bodde för långt från Stockholm. *känner mig ledsen* Kul att de tycker att jag har det så fint att det kan passa men otroligt ledsen att det inte blir av.
    Men GRATTIS till förfrågan!!! Att omständigheterna vill något annat är ju tråkigt förstås, men HJÄLP....tänk om någon skulle fråga om de fick göra ett "hemma hos reportage" här i vår familj. Jag skulle SVIMMA! (Och få panikångest på samma gång)

Tänk vad mycket stääädning och oro du slipper nu. *försöker peppra med positiva tankar*
  • Beatrize74
    Anton2005 skrev 2007-11-11 18:45:58 följande:
    Åh måste bara berätta att jag känner mig så jätte glad idag. Ibland känner man ju för att skriva av sig lite när man är deppig, därför vill jag göra tvärtom. Min bakfulla sambo har stått och bakat bullar hela eftermiddagen till Antons kalas, och även städat huset efter att hans kompisar åkt :) Jag va tvungen att göra ett gravtest till som såklart visade plus igen...men tänk att man kan må så bra och vara gravid, trodde jag inte. Sen blir allt bara ännu bättre av att Anton är på toppen humör och ist för att kissa o bajsa i blöjan har han gått på potten hela kvällen igår och hela dagen idag
    Helt rätt tänkt! Härligt att höra att det varit en toppendag! "Minns de lyckliga stunderna blott" heter det ju, och jag tror det ligger något i det. Vi måste vara mer tacksamma över det vi faktiskt HAR, NÄR vi har det!
  • Beatrize74
    Himmelbit skrev 2007-11-11 18:57:55 följande:
    Jag funderar på om jag kan ha ett avlasningsbord vid fönstren, till vänster.Vad tycker ni?(Ber om ursäkt för ett dåligt foto, men det är möööörkt här nu och jag tror ni ser trots den usla kvaliten).
    Nope...tycker inte du ska ha avlastningsbord...blockerar lite av "energin" i rummet då tror jag. Suveränt mysigt du fått det alltså...skulle gärna byta.

Har du funderat på att sätta ett blickfång ovanför ljusbordet?

Vad mysigt det såg ut med pläden så där trevligt ihopvikt över ena fotpallen.
  • Beatrize74
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-11 19:03:05 följande:
    Det hjälper inte jag känner mig ledsen. *som om nån precis gjort slut med mig*
    Åhhh.....vid brustna hjärtan brukar det kännas lite bättre med lite tröstkakor
    Vassego gullis!

• Beatrize74
    Himmelbit skrev 2007-11-11 19:09:39 följande:
    Tack för jättebra åsikter!! Nu när ni skriver det så är jag kanske insnöad på att ha ngt där enbart för att jag tycker att elementet är såå fult. Kanske bättre att satsa på elementskydd?Bea: Har du tips på vad det skulle kunna vara ovanför ljusbordet?Tack, ja den pläden är gosig!
    Ja-a...elementskydd av något slag skulle vara snyggt...det finns så många olika varianter ute på marknaden nu.

En spegel skulle faktiskt vara fint där för att reflektera den vackra spisen ni har mittemot.
  • Beatrize74
    Himmelbit skrev 2007-11-11 21:18:53 följande:
    Åhhhh vad fin!! Helt underbar! Är de till salu?!
    Tack!

Än så länge finns det bara en virkad, men har fått förfrågan från webbutik redan...blev verkligen häpen. :-O Hihi...
Svar på tråden Vita hem del 6