Inlägg från: Beatrize74 |Visa alla inlägg
  • Beatrize74
    mimmamum skrev 2007-11-12 14:37:54 följande:
    Hihi, då har du att göra malins! Ett tips är att lyssna på en CDbok samtidigt, då går målandet lättare och blir lite roligare!
    Bra tips va?
  • Beatrize74
    Tåfslan å Vifslans mamma skrev 2007-11-12 14:44:21 följande:
    Frågar igen ?Är det nån härinne som blekt linnetyg i sin naturliga grå/bruna färg till vitt?HAr sytt en sängkappa i sånt  tyg för längesen, gillade den INTE så den åkte i förrådet. Sovrummet håller på fixas, och jag vill ha en VIT säng kappa...men orkar inte sy en ny....Tänkte höra om man slipper undan en massa jobb med en flaska klorin?
    Jag skulle inte bleka..jag skulle FÄRGA den vit. Blekning fungerar bara till hundra procent om grunden från början är vit och det brukar inte linne vara.
  • Beatrize74

Swappaketen
    http://beasbarnslikheter.blogspot.com/

Jag har haft det GALET svårt att få dem inslagna. Inga XL-påsar när jag letade i torsdags. I fredags var det så kört att komma ifrån...maken jobbade lördag och jag hade ingen bil att ta mig in till stan. Söndagen...stängt. Men idag...efter jobb, men före badhuset...hann jag rusa in och köpa en på en annan affär.

Och hjälp vad liten den var. Maken hjälpte till att KNÖKA in den sista julstrumpan. Hmmm...tjusiga paketen blir då. Not! Men trägen vinner. Det fungerade.

Jag har skrivit era nick på baksidan av paketen. Jag vet ju många av era reallife namn, men eftersom jag var osäkra på några av er så kändes det rättvist att jag skrev era nick på allihop.

• Beatrize74
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-13 09:46:39 följande:
    Godmorgon!Bordet är klart och står på sin plats. Vad tycks?*ruuuuusar till simskolan*
    Superfint och passar finfint där det står!
  • Beatrize74
    versan skrev 2007-11-13 10:21:54 följande:
    Måste bara visa upp Toolas lykta som hon målat glaset på. hon har inte + så jag hjälper henne lite...Visst är den vacker! mycket imponerad jag...
    Den blev jättefin. Jag har en likadan (utan vackert mönster då) och den har rostat.
  • Beatrize74
    gemelli skrev 2007-11-13 11:13:15 följande:
    Hej Flickor,Tänkte bara informera er alla om att jag kommer bli igångsatt IDAG Var inne på kontroll idag och vi/dom bestämmde att dom sätter igång mig redan idag. Så nu är vi bara hemma och packar lite och äter upp oss inför förlossningen... Förhoppningsvis så skriver jag här för sista gången med Vide i magen.Kram kram alla,från gemellips. skriv inte förmycket nu så jag har en changs att läsa ikapp
    Åhhh....lycka till *sjunger "Vita hem ska få en beeebis, vita hem ska få en beeebis"*
  • Beatrize74

Jag har också lite "vintrigt" i min blogg, skojsigt. Satt och pysslade sent igårkväll. Har inte tänkt tidigare på att man faktiskt kan årstidsanpassa bannern, men skoj var det i alla fall och jag känner att den blev "jag"

• Beatrize74
    Beatrize74 skrev 2007-11-13 17:26:19 följande:
    Jag har också lite "vintrigt" i min blogg, skojsigt. Satt och pysslade sent igårkväll. Har inte tänkt tidigare på att man faktiskt kan årstidsanpassa bannern, men skoj var det i alla fall och jag känner att den blev "jag"
    Lite vintrig BLOGGBANNER alltså...inget annat. Hmmm....
Svar på tråden Vita hem del 6