• Lynn84

Vita hem del 6

ÄNTLIGEN LITE SÄLLSKAP!

Har suttit här inne hela dagen och det är bara jag som skriver

Vart har alla tagit vägen?????

Vad hittar du på idag då jea?

• Lynn84

Gaaah!

Jag kan ju inte kolla era bloggar när jag är på jobbet.
    Dem har blockerat vissa sidor. Skrikandes

• Lynn84
    malins79 skrev 2008-01-23 13:05:25 följande:
    Men lynn, man ska ju jobba när man är på jobbet inte surfa på fl
    Jag vet, men jag har INGENTING att göra på jobbet. På riktigt! Jag sitter här 9 timmar på en dag och surfar runt. Skit tråkigt. Hade hellre vart hemma och gjort ingenting!

Är typ kontaktperson för ett projekt som sköter sig självt. Eller ja, arbetsgrupperna i produktionen sköter arbetet och jag ska finnas till hands med information och som stöd.
    Detta arbetet görs en dag i veckan av rspektive skift och grupp.
    *skiiit tråkigt!*

Jag fick detta som alternativ ist. för att stå och montera med en dålig rygg och foglossning. Är jätte lycklig och äääälskar att gå till jobbet! *Not*

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli si så där kvart över två så jag kan gå hem med atk- timmar.
  • Lynn84

Godmorgon!

Ännu en inspirerande dag!

Ska läsa ikapp från gårdagen, sen blir det säkert massa inlägg från mig Flört

• Lynn84
    lillafruluva skrev 2008-01-24 08:47:54 följande:
    Nä, jag måste hitta en fin hissgardin 120cm bred till köket, ingen som har en över??Är sugen på ett skåp som kan sluka diverse hemligheter också...får bege mig ut till Blocketvärlden!
    Jag hittade en SUUUUPER fin hissgardin i nya Laredoute katalogen. MEN.....det fanns inga uppgifter om den!? Lustigt!
    På bilderna fanns den i vitt och ljus rosa...(tror det var ljus...) Iaf, den har två, typ, spetsar som går låt oss säga ca 10 cm in i gardinen längs med. (hänger du med?? svårt att förklara) Den var jätte fin och hade passat kanon i mitt nya kök. Undra om jag verkligen såg rätt? Någonstans måste dem ju ha uppgifter på den!

Ska kika in på hemsidan och så kan jag länka dig om jag hittar en bild!
  • Lynn84
    Skrikandes  Ah...jag hittar det inte.

Fan vad lustigt! Måste kolla i katalogen igen när jag kommer hem!

Hatar när dem visar saker i kataloger som inte går att köpa! 
  • Lynn84
    lillafruluva skrev 2008-01-24 10:02:21 följande:
    Åh det är så typiskt! Hojta till om du hittar den!!
    Det ska jag absolut göra!
  • Lynn84
    snuffsis skrev 2008-01-24 10:34:48 följande:
    God förmiddag tjejjer, har lämnat på dagis och sitter nu i min favvofotölj (vit eketorp) och myser med datorn. Det enda som stör mig är att någon lever ett jä*la liv i min mage.... MEn men nu är det "bara" 1 månad kvar exakt på dagen, SKÖNT!!!Sitter och tittar på våra grymt fula bokhyllor i våran "lounge" eller vardagsrum, från ikea i björk. Undra om de går att elda med?Skulle vilja ha typ "Liatorp" från ikea, eller något liknanade!Imorgon blir det en shoppingtur, blir in till Örebro å kolla lite lexington bla.Funderar på att köpa en pläd från lexington, den blå med vita stjärnor på...DYR bara...
    Här är det också en bebis i magen! Anländer i maj vilket känns helt omöjligt. Jag tror dem har räknat fel på minst 2 månader iaf! Flört 
    Har hört att jag har en typisk tjej mage men det är endå stoooor. Eller så är det innehållet som tar mkt plats!

Vet ni vad det blir? Vi vet...och de andra här i tråden med. En pojke!
    Fast jag tror inte på det lustigt nog. Hade helt ställt in mig på att det var en tjej. Det kändes så denna gången men icke sa dem på UL. Nja...jag känner mig osäker inför deras ord. Har fortfarande inga direkta pojkkänlsor så som jag hade när jag väntade min stora pojk. (stor och stor, men han blir ju stor snart! )
  • Lynn84
    Kan någon hjälpa mig???

Vart inne på Jennys hem och harmoni (blogg) och minns inte vem det var som var ägare av denna. Var det någon av oss FL:are?

Iaf, i deras kök så har dem en så himla fin panel och jagär supersugen på att ha det så i vårat matsalsrum. Behöver hjälp med att fråga henne vad det är för panel och hur den är gjord. Jag kan inte skriva inlägg i bloggarna.

Någon som vet? Någon som vill fråga?

TACK!
  • Lynn84
    livet från ljusa sidan skrev 2008-01-24 11:08:12 följande:
    lillafruluva: jag har faktiskt en över, den vita som precis utgått från ikea...den lite randiga...kommer inte alls ihåg vad den heter. Håller på att sy nya gardiner. Så om de inte blir total katastrof får du gärna köpa.trist med sådana kommentarer, men jag tror inte vissa folk har vett att förstå att det kan såra. Antagligen så menade de inte illa..eller så gjorde de det..smultron: beklagar dina förluster..
    Gaaaaah! Det är ju Alvine!!! Det är den som är kritvit! De nya ska tydligen inte vara riktigt lika vita! Och det säger du nu!!!! Jag behöver också en 120 hissgardin,......

Buhuuuuuuuu!

Svar på tråden Vita hem del 6