snuffsis skrev 2008-01-24 10:34:48 följande:
God förmiddag tjejjer, har lämnat på dagis och sitter nu i min favvofotölj (vit eketorp) och myser med datorn. Det enda som stör mig är att någon lever ett jä*la liv i min mage.... MEn men nu är det "bara" 1 månad kvar exakt på dagen, SKÖNT!!!Sitter och tittar på våra grymt fula bokhyllor i våran "lounge" eller vardagsrum, från ikea i björk. Undra om de går att elda med?Skulle vilja ha typ "Liatorp" från ikea, eller något liknanade!Imorgon blir det en shoppingtur, blir in till Örebro å kolla lite lexington bla.Funderar på att köpa en pläd från lexington, den blå med vita stjärnor på...DYR bara...
Här är det också en bebis i magen! Anländer i maj vilket känns helt omöjligt. Jag tror dem har räknat fel på minst 2 månader iaf!
Har hört att jag har en typisk tjej mage men det är endå stoooor. Eller så är det innehållet som tar mkt plats!
Vet ni vad det blir? Vi vet...och de andra här i tråden med. En pojke!
Fast jag tror inte på det lustigt nog. Hade helt ställt in mig på att det var en tjej. Det kändes så denna gången men icke sa dem på UL. Nja...jag känner mig osäker inför deras ord. Har fortfarande inga direkta pojkkänlsor så som jag hade när jag väntade min stora pojk. (stor och stor, men han blir ju stor snart!

)