Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

knyttis skrev 2007-12-05 09:12:01 följande:
    malins 79 - Krya på dig med!
    Tack, hoppas jag slipper kräkas och att jag inte mår sämre för då måste jag ringa hem maken att hjälpa till med barnen. Funkar ju inte att vara magsjuk och bära omkring på 7månaders och underhålla en 3,5åring.
  • malins79
    Alina skrev 2007-12-05 09:31:53 följande:
    Hej, får man vara med här(frågar ödmjukt). Tycker att den vita stilen är HELT underbar, tyvärr har jag en man som ÄLSKAR svart högblankt!! Så här går det hett till ibland. Dessutom är han väldigt engagerad i hemmet och jag kan inte flytta en blomkruka utan att han ser det, på gott och ont.Har bara gamla bilder i mitt galleri men ska uppdatera så snart jag kan.
    Vilket fint hus ni bygger.
  • malins79
    juliah skrev 2007-12-05 09:38:22 följande:
    Här kommer bild på den enorma kransen som jag inte riktigt vet var den ska få vara...
    Fin, kan den inte hänga på dörren, kanske till gästhuset?
  • malins79

Fick mejl från Blå Elefant att dom skickar min order, men det fattas en sak som jag beställt(och betalat) jag mejlade tillbaka och påpekade det, hoppas det inte strular, visserligen kostade kulramen 49kr men jag vill ju ha den.

• malins79

Fick svar från BlåElefant att den var restnoterad och kommer inte hem före jul. Dom har tagit bort den från min order innan dom drog pengarna men på mitt konto står reserverat395kr och dom ska dra 346kr. Men detta var igår och pengarna är inte dragna än utan bara reserverade, så jag får hålla koll på det.

• malins79
    Lisa1981 skrev 2007-12-05 10:20:57 följande:
    malins 79. Åh vad roligt att ni är nöjda. Är det blankt i verkligheten???? Kunde man köpa lösa stolar??? Jag vill nog ha i tilläggssivorna hela tiden och då måste jag ju ha minst två stolar till.Jag har kikat en del på ikeas slagbord också. Tycker faktisk att det är helt ok. Sambon har gått med på att spraymåla det i så fall...Men då är ju problemet stolarna. !!! några som ar nåt förslag???Kajsa och Julia, fina kransar lycka till med shoppandet båda två.Jag har två relativt stora kransa en på var dörr. Jag hr spikat i en spik ovanpå dörrbladet och hängt i band.
    Jo det är blankt men det är ju lackat.
  • malins79

God morgon!
    Ska läsa ifatt lite, jag fick med spysjuka sen igår och feber. Så jag låg i sängen hela eftermiddagen förrutom några toalettbesök.

• malins79
    lillafruluva skrev 2007-12-06 08:59:57 följande:
    Sätter in bilder så ser ni Vit eller träfärgad??? 
    Svårt, den är charmig som träfärgad men skulle säkert bli jättefin i vitt.
  • malins79
    LCroft skrev 2007-12-06 09:17:39 följande:
    juliah: Det var ju också en bra idé Fast en sån som jag gjorde igår till skåpet tog inte länge att göra, bara som sagt jag som är lat. Ska fundera på saken malins: Hoppas du mår bättre idag gumman!
    Tack, jo men man är lite matt i benen. Tur att Jacob sover ska passa på att vila lite jag med.
Svar på tråden Vita hem del 6