Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Bea, släpper du in mig på din sida?

• malins79

Bea, vad fint, även om bilden är lite mörk. Vad ska ni ha för soffbord?

• malins79
    Beatrize74 skrev 2007-12-10 09:16:03 följande:
    Självklart!
    tack!
  • malins79

Hade Ikea ett erbjudande på att om man köper soffor för 5000kr får man 1000kr att handla annat för? Jag kan inte hitta det på hemsidan, där står det bara om Ektorperbjudandet att man får en extra vitklädsel.

• malins79
    Sylt skrev 2007-12-11 09:25:37 följande:
    Lite jul-veranda-bilder i bloggen!
    Så mysigt!!!
  • malins79
    lillafruluva skrev 2007-12-11 09:47:48 följande:
    Det känns så tråkigt! Av någon anledning har jag ingen julkänsla alls, har inte ens tagit fram alla julsaker.(och jag brukar ju ändå se fram emot nästa jul redan på nyår ). Får hoppas att det är en tillfällig vinterbacill som gjort det Tips för mer julkänsla tack!!
    Tänd massa ljus, sätt på julmusik, drick lite glögg och ät nån pepparkaka till.

Jag har inte heller den rätta julkänslan, men den kommer väl
  • malins79
    Camilla R skrev 2007-12-11 13:14:22 följande:
    Hej alla och tack för era goa kommentarer!Kollegan har nu dykt upp -gudskelov. Riktigt vad som har hänt vet jag inte, men han mår i alla fall ganska bra, så nu gör jag det med. Det är otäckt vad mycket man hinner tänka när man är mitt uppe i något sånt här...
    Vilken tur!
  • malins79
    MiaMariah skrev 2007-12-11 12:55:07 följande:
    Finns det nåt intresse för ett julklappsbyte för 100 kr (eller 50)? Skriv in er på listan i så fall, senast fredag. Jag lottar vem som byter med vem på lördag och så har ni fram till onsdag 19/12 på er att köpa och skicka paketet. Självklart byter vi nåt som helst är vitt Lista på deltagare:MiaMariah
    Det hade varit kul, men måste fundera på om jag kan komma på  något att köpa först innan jag skriver upp mig.
  • malins79

Pärla, vad snyggt.
    Min mamma har försökt pracka på mig spinnrockar, men jag har tackat nej...

• malins79

Bea, ta och vila lite till Äntligen Hemma.
    Sen OM du orkar plockar du ur diskmaskinen och sätter in smutsig disk.
     Jag tycker det är så himla tråkigt att komma ner till köket och det står gammal disk kvar från gårdagen.
    Badkläderna går ganska fort att hänga upp och lägga smutskläder i tvättkorgen, men det andra spelar ingen roll.

Svar på tråden Vita hem del 6