Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

malins79 skrev 2007-12-11 19:51:31 följande:
    Bea, ta och vila lite till Äntligen Hemma.Sen OM du orkar plockar du ur diskmaskinen och sätter in smutsig disk. Jag tycker det är så himla tråkigt att komma ner till köket och det står gammal disk kvar från gårdagen.Badkläderna går ganska fort att hänga upp och lägga smutskläder i tvättkorgen, men det andra spelar ingen roll.
    Så dum jag är. Din man var ju hemma. Han hänger upp kläderna och slänger smutstvätten i tvättkkorgen.
    För om din man är som min är det nästan bättre att själv plocka i och ur diskmaskinen, för jag får alltid flytta om i maskinen och i skåpet ställer han inte muggar som jag vill och våra Höganäsfat som vi har i gult och grönt ställer jag alltid varanan medans han bara plockar in. Då måste jag ändra i skåpet sen för det är inte snyggt när det står tre gula, två gröna sen gult igen.
  • malins79

Ha så kul idag Juliah och så förväntar vi oss en rapport senare idag!

• malins79
    Lisa1981 skrev 2007-12-12 09:10:33 följande:
    Dödade jag tråden??
    näe, jag har varit och lämnat Saga på dagis och sitter och ammar Jacob för han ska sova.
    Klart vi vill se en bild!
  • malins79

Kajsa, så fint rum lilltösen har.

Lisa, vilken fin kudde.!

• malins79

Kajsa, hur går det med bord och stol-letandet? Blir det nya möbler till jul?

• malins79
    juliah skrev 2007-12-12 15:52:39 följande:
    NU har de åkt!Jag är trött, sliten och LYCKLIG! De gjorde ett fantastiskt jobb. Och nej, jag hann inte fota. Det är så mycket runtomkring och så har man barnen att ta hand om, så ni får hålla till godo med mina egen "stylade" julbilder framöver!
    Vad roligt att det gick bra!

Ska bli spännande att se vilken tidning det blir.
  • malins79

Fluffis, nu har jag sparat ner receptet. Tänkte testa det till helgen.

• malins79

Trevlig Lucia eller vad man nu säger. Sagas dagis har sitt firande ikväll kl 17, hoppas hon vill vara med i år. Förra året skrek hon och vägrade vara med utan hon satt hela tiden i Marcus knä och titta hon också på Luciatåget.

Juliah, jag är mycket mer förvirrad denna gång när jag ammar, men det kanske beror på att man har två barn.

Svar på tråden Vita hem del 6