Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Karamellfabriken skrev 2007-12-06 09:17:40 följande:
    Godmorgon alla!Missar massor i tråden just nu men det händer plötsligt saker med köket !Spackling, slipning och målning idag.Golvläggning imorgon och sedan är det dags för inredningen. Jippi!
    åhh, vad kul, då får man snart se bilder!
  • malins79

Juliah, vad fina gardinstängerna blev. Blir sugen på att spraya några jag med.
    Tyvärr tycker jag färgen luktar hemskt och måste ligga i källaren i en vecka innan man kan ta in sakerna som man målat.

• malins79
    Kajsa M skrev 2007-12-07 14:41:22 följande:
    Det är vi bara glada för!Nu har jag varit hos rektorn och fick veta att jag får 80 % efter jul. Perfekt! Jag ska jobba som speciallärare! Kul men vilken utmaning!
    Det låter kul, få du ett antal elever som du ska undervisa för eller är du med i klassrummet som extra stöd för dessa elever?
  • malins79
    006.JPG
    Här är en dålig bild på min nya ljusslinga från Bluebox. Speglen är en Hemnes(?) som jag målat vit, Jacob är med på ett hörn han också.
  • malins79
    Kajsa M skrev 2007-12-07 15:12:24 följande:
    Jättefint!Hur mår ni nu? Drabbades ni allihop av magjsukan?
    Tack.
    Jo vi fick magsjukan allihopa, inget kul.Jag fick dessutom 38,5graders feber.
  • malins79

tillägg till bilden, tapeten är inte så rosa i verkligheten, men det är den som ska bli vit så småningom.

• malins79
    MiaMaria, Lasseliten tack!!
    Maken tyckte det blev mysigt i hallen när han kom hem.
  • malins79
    LinaoMatilda skrev 2007-12-07 19:12:54 följande:
    Hej! Grattis Kajsa!!Malins: skönt att ni är friska. Fin ljusslinga.Sylt: Vad tråkigt att ni har blivit sjuka. Hoppas det går över snart.Mimmamum: Fina koppar, passar fint med kakburken Rori: Så fint.Lasseliten: Fiint!
    Tack, jo nu hoppas jag vi har haft våra sjukdomar för detta året...

Det är så mysigt nere i hallen. Jag vill har fler ljusslingor.
  • malins79

Idag ska det stekas köttbullar. Så fort mataffären ska jag köpa köttfärs och sen ska det rullas köttbullar, tror ni en 3,5 åring kan hjälpa till? Hon är ju duktig på att göra chokladbollar så köttbullar borde funka med.

Tur att Marie vann, jag gillar inte alls Amandas röst.

Svar på tråden Vita hem del 6