Vita hem del 6
öppnar alltså....
öppnar alltså....
Juliah, läst Aftonbladet och det var fina bilder, och dom borde gjort det längre och repotaget om underkläder lite kortare.
Jag sitter här och har det lite tråkigt. Maken åkte iväg till Stockholm vid 5-tiden för imorgon ska han på kundbesök i staden imorogon och sen ska han till Gävle, sen vidare till Mora.
Så han är inte hemma förrän på tisdagkväll.
En nattning av barnen är avklarad. Jacob är superförkyld och vaknar hela tiden så det känns som om natten kommer bli jobbig.
Saga har/hade ont i magen så hon somnade inte förrän lite innnan åtta, brukar somna efter sju. Hon har ont i magen för hon väntar på tomten, stackaren. Jag vet inte vad man kan göra åt hennes magont, vet ju själv hur det är när man får ont i magen av orolighet, vilket jag antar det är hon känner. Det är två veckor kvar till jul och det är inte roligt om hon ska ha ont i två veckor. Man kan ju inte säga att julen är imorgon eller att det blir ingen jul i år....
skriver som en kråka...
God morgon, här har det varit en usel natt. Jacob har sovit jättedåligt, vilket han inte brukar men han är förkyld och det har satt sig i magen också, så han har börjat bajsa på nätterna och när man varit uppe och bytt så hinner han bli pigg så det tar tid att få honom att somna om. Inatt tog det mellan kl 3-4. När vi sovit i 40min vaknar han igen och måste rapa/kräkas...