Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita hem del 6

Kajsa M skrev 2008-01-23 20:00:00 följande:
    Hej!Kikar in ikväll i alla fall. Måste belöna mig ed något idag! Har äntligen målat färdigt M:s skolbänk. Tänkte ju att jag skulle hinna visa en bild idag, får väl symga in och ta en bild när hon sover djupt! Hoppas alla mår bra. Såg Fluffis fina resväska och fönster. Så läckert!! 
    Påminn mig imorgon om att jag ska kika på bilden! Spännande!!! Tack förreste
    Ninizen skrev 2008-01-23 20:13:39 följande:
    Tack!!!!Har nu lagt in bilderna på önskehuset! Vi har dock tänkt ha det ljusgrått med mörkgrått tak. Vad tror ni? Huset heter Hasseludden.
     Ska titta
    MildaMaränger skrev 2008-01-23 20:25:55 följande:
    Hej... och tack för svaren igår. Anledningen till att jag valt det hörnet är att då ser jag spjälsängen från min säng och över det andra hörnet är det ett takfönster. Men tack för att ni försökte..
    Jag har missat din fråga. Hade inte möjlighet att läsa ikapp allt. Hoppas du får svar av någon annan Annars kanske jag kan hjälpa imorgon? Ska stänga ner strax så jag hinner inte kolla bakåt...
  • Daggdroppen
    MildaMaränger skrev 2008-01-23 20:30:22 följande:
    usch idag är det deppigt här.. är så sugen på att radera bloggen, hoppa av FL och aldrig mer bryr mig om inredning... ni gör så fint allihop och jag är så avis... men jag orkar inte bry mig om hur det ser ut hemma
     NEJ du får ju inte lämna!!!

Jag  är som en svamp och suger åt mig ALLA tips jag bara kan få här. Det är ju DU och NI som inspirerar!!!!

Ninizen: Jättefint! Verkligen!

Ses imorgon kväll
  • Daggdroppen

Hej på er!

Har äntligen läst ikapp!!! *pust*

Hur gick det Milda maränger????? Håller tummarna hårt

• Daggdroppen

MiaMariah - hyrestrea - 72 kvadrat
    Lynn84 - hus - 150-160 kvadrat
    LinaoMatilda - hus - 132 kvadrat
    malins79 -hus- ca 300 kvadrat plus källare.
    MariaV - hus- ca 100 kvadrat
    Morsan Martina - hyrestrea - 70 kvm.
    Mori- hyres (fyra)-100 kvadrat.
    Ninizen- hyres (fyra) 104 kvm
    Summer06-hus 140kvadrat ska bygga ut till våren då blir d 240kvm
    Fluffiga moln - hus - 200 kvadrat

• Daggdroppen

F*n nu blir jag galen...

Försöker få mitt enkla bildredigeringsprogram att fungera men det går inte...

Olympus master...

Hittar inte den mapp som jag har bilderna sparade i. Hur jag än försöker!!!

Gaaaaaaaaaaah!

• Daggdroppen
    mimmamum skrev 2008-01-24 18:19:21 följande:
    MiaMariah - hyrestrea - 72 kvadratLynn84 - hus - 150-160 kvadratLinaoMatilda - hus - 132 kvadratmalins79 -hus- ca 300 kvadrat plus källare.MariaV - hus- ca 100 kvadratMorsan Martina - hyrestrea - 70 kvm.Mori- hyres (fyra)-100 kvadrat.Ninizen- hyres (fyra) 104 kvmSummer06-hus 140kvadrat ska bygga ut till våren då blir d 240kvmFluffiga moln - hus - 200 kvadratLillafruluva- hyres (fyra) 104 kvmMimmi006- 100 kvm+ ca 70 kvm till snart.Juliah- Hus ca 100 m2+ gästhus ca 60 m2Snuffsis - Hus 210 kvm + gästhus 70 kvmmimmamum - bostadsrätt, tvåa - 64 kvadratJag bor minst 
     Men du bor säkert finast

NU kom jag på hur jag skulle göra angående redigeringsprogrammet! Åh så kul, nu ska jag välja ut 8 bilder och printa ut och sätta in i mina fönster
  • Daggdroppen
    mimmamum skrev 2008-01-24 18:28:14 följande:
    Fluffiga  du är snäll du! Men just nu är jag så obotligt trött på att bo trångt så inget känns roligt eller fint!
    Jag förstår dig FULLT UT! Vi bodde ju ungefär lika stort före. Har ni planer på större?
  • Daggdroppen

Ja var det du som skulle få ärva???

• Daggdroppen
    mimmamum skrev 2008-01-24 18:33:51 följande:
    Lina, tyvärr tråkiga besked idag... Är så deppig  De två medarbetarna på begravningsbyrån som bevittnat testamentet har blivit kallade till tingsrätten för att vittna. De menar att de gjort fel då inte båda varit närvarande och att testamentet är ogiltigt. Det är en riktig soppa och jag är grymt besviken om de gjort fel, de borde verkligen veta. Vi får se hur vi går vidare.
     Nej så tråkigt mimmamum. Förstår att det känns tungt. Men du... det BRUKAR LÖSA SIG på något sätt. Om det inte är meningen att ni ska få just detta hus så är det säkert ett annat drömhus där ute som väntar på just ER!!! Din tur kommer!!!!!!!!! Jag vet att det låter "lite dumt", men i långa loppet så brukar ju allt ordna sig till det bästa, visst????
  • Daggdroppen

Hej på er!

Kajsa: Var rädd om ditt (inboxade också).

Svar på tråden Vita hem del 6