Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

eminabilic skrev 2007-12-12 21:48:49 följande:
    tack miamariah..jätte fina bilder o kul me lite tips..
    tack själv!
    Sylt skrev 2007-12-12 21:53:29 följande:
    Godkväll!Ni är lugna ikväll, skönt när man skall läsa ikapp Vill bara berätta att jag varit i butiken "Blå Elefant". Inte så jättekul, hade man inte sett alla fina saker på hemsidan innan så hade man nog inte hittat ngt. Men de har ju precis flyttat så det blir säkert bättre. MEN, en viktig sak - det var en dansk tjej som jobbade där o jag frågade ang uttalet på Maileg..... det skall vara typ "Majlaj", alltså inget "g" i slutet utan mer som danska för "lek" (härlig förklaring, spec för er som kommer uppåtifrån)
    oj, sicken tur att få reda på det - har trott det ska sägas mäjleg Generad
    Peak skrev 2007-12-12 21:56:00 följande:
    såg alla på Leilas jul kanske!?
    jepp! Skrattande
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-12 22:02:53 följande:
    Woho! Jag har semester! Grymt skönt särskillt efter dagens 7-21 arbetspass.Juliah: Vad kul att din dag gått bra och att du är så lycklig! Men hur i all världen ska vi kunna hålla oss till nästa jul?Syltan: Kan du inte ta bekymmren med sonens förskola ett snäpp högre? Kolla vem som jobbar över föreståndaren och maila till denne ( om man mailar måste det diarieföras) Lisa1981: Vilka fina saker du visat! Kudden är underbar.Miamariah visar lika fina bilder som vanligt.Kållåda, får man barnen att äta det? *minns inge mer*Nu är det dags att flyttat det färdigmålade skåpet på plats, det har stått mitt i vardagsrummet sen i lördags..
    tack söta!
  • MiaMariah
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 11:05:05 följande:
     Tack Sötnos!Fyyy, vad det är tråkigt att ta kort när det är så grått och mörkt ute!Vad gör man med den fula AC:n på väggen? Bygger in den i en låda? Den är underbar att ha när det är galet varmt på sommaren, men vad gör man av den nu?Bokhyllorna står kvar.. Maken och jag ska ta ut dem i garaget ikväll..
    Det blev ju superfint!
    Malwa skrev 2007-12-13 12:18:07 följande:
    Måste bara dela med mig lite av min glädjeyra, igår kl 13,00 gick jag nämligen från att vara fröken till att vara fru!hade en borgelig vigsel i vårat nybyggda hus med endast våra barn och mammor som vittnen, allt blev så lyckat och alldeles lagom! är sååå lycklig
    Nämen vad roligt - stort grattis!!!
    Lisa1981 skrev 2007-12-13 13:42:27 följande:
    Här kommer bild på sonens kudde.Grattis malwa, så mysigt det låter.Till er som är sjuka skickar vi en krya på er hälsning.VSM, va fint skåpet blev lång lista att  beta av idag  Ang. fläckar tycker jag att vanish är helt klart bäst.Nu kommer jag inte ihåg mera
    Underbar kudde!
    newht skrev 2007-12-13 17:20:26 följande:
    Hej igen...Om jag kunde så skulle jag lägga in en bild här på min egna dörrkrans, den jag visade i bloggen förut var till mina svärisar. Min egen krans e lite enklare o enligt mitt tycke mycket vackrare! Ni får ursäkta den tjocka tösa som håller i den bara...Välkommna in igen!www.newht.blogspot.com
    Underbara kransar och en söt tjej!
  • MiaMariah

Jag pustar för övrigt ut. Har misstänkt att jag har diabetes sedan en tid tillbaka men idag fick jag det bekräftat att jag inte har det - skönt. Har varit så innerligt törstig sedan en tid tillbaka nämligen..

• MiaMariah
    Gullfina skrev 2007-12-13 17:42:28 följande:
    Ja, det var då för väl. Nu får det väl räcka? Min goa gumma.
    Nej precis, har haft tillräckligt med tråkigheter på sistone förutom det. Tack gumman!
    Daggdroppen skrev 2007-12-13 17:42:46 följande:
     Jag är också det! Fattar inte varför?
    Nej, i mitt fall har det väl förmodligen att göra med högre dos av min medicin.. Men om du också känner dig törstig så gå och kolla - går på fem minuter och du får resultatet med en gång. Ta det på allvar - är det diabetes så är det livsviktigt att kolla det!
  • MiaMariah
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 18:48:30 följande:
    Newht: jag tycker inte det. Men maken ( som förövrigt inte bryr sig ett skvatt om inrednng) tycker annat..Smultron och Glass: Roliga missar. Vår galning hade lyckats att välta hela spegeln i sovrummet häromdagen. Som tur var gick den inte sönder..Miamariah: Vad skönt att du inte har diabetes!karamellen: Åh, vad! Grattis till din nya lampa. Bild?Fluffiga. Ska se vad jag kan hitta för bilder som ni inte sett..Peak: Jättefiiiin!Nu ska jag klippa minste sonen, han gråter redan!
    tack, tycker jag också..
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 18:50:40 följande:
    Fluffiga, små nissar för din skull..*är världelös på att rimma*
    söta!
    LinaoMatilda skrev 2007-12-13 18:52:54 följande:
    Peak: Jättefin tavla!MiaMariah: Vilken tur att det inte var diabetes!
    tack!
  • MiaMariah
    Julklappsbyte för 100 kr (eller 50)? Skriv in er på listan i så fall, senast fredag. Jag lottar vem som byter med vem på lördag och så har ni fram till onsdag 19/12 på er att köpa och skicka paketet. Självklart byter vi nåt som helst är vitt

Lista på deltagare:
    MiaMariah
    Bandykillar
    Mufflon
    Peak - tror jag Verkar kul men måste det vara helvitt? Måste fundera lite då!!
  • MiaMariah
    lasseliten skrev 2007-12-13 20:08:37 följande:
    Type writer kanske Malins? Den jag har in bloggen...
    hihi, precis den jag tänkte föreslå!
  • MiaMariah
    Himmelbit skrev 2007-12-13 21:24:22 följande:
    *asg* Efterlyser igen - det finns ingen av er som håller på med digiscrap??
    nope!
    LinaoMatilda skrev 2007-12-13 21:24:26 följande:
    Godkväll Maria och samtidigt godnattJag ska nämligen krama kudden nu.Natti natti alla
    natti!
Svar på tråden Vita hem del 6