Vita hem del 6
eminabilic skrev 2007-12-12 21:48:49 följande:
tack miamariah..jätte fina bilder o kul me lite tips..Sylt skrev 2007-12-12 21:53:29 följande:
Godkväll!Ni är lugna ikväll, skönt när man skall läsa ikapp Vill bara berätta att jag varit i butiken "Blå Elefant". Inte så jättekul, hade man inte sett alla fina saker på hemsidan innan så hade man nog inte hittat ngt. Men de har ju precis flyttat så det blir säkert bättre. MEN, en viktig sak - det var en dansk tjej som jobbade där o jag frågade ang uttalet på Maileg..... det skall vara typ "Majlaj", alltså inget "g" i slutet utan mer som danska för "lek" (härlig förklaring, spec för er som kommer uppåtifrån)
Peak skrev 2007-12-12 21:56:00 följande:
såg alla på Leilas jul kanske!?
Värsta Supermamman skrev 2007-12-12 22:02:53 följande:
Woho! Jag har semester! Grymt skönt särskillt efter dagens 7-21 arbetspass.Juliah: Vad kul att din dag gått bra och att du är så lycklig! Men hur i all världen ska vi kunna hålla oss till nästa jul?Syltan: Kan du inte ta bekymmren med sonens förskola ett snäpp högre? Kolla vem som jobbar över föreståndaren och maila till denne ( om man mailar måste det diarieföras) Lisa1981: Vilka fina saker du visat! Kudden är underbar.Miamariah visar lika fina bilder som vanligt.Kållåda, får man barnen att äta det? *minns inge mer*Nu är det dags att flyttat det färdigmålade skåpet på plats, det har stått mitt i vardagsrummet sen i lördags..