Vita hem del 6
Pärla1 skrev 2007-12-14 15:43:58 följande:
Miamariah: Jättefina grisar, har också blivit lite smått besatt av dem! Jättefina bilder på blomman, din man kanske ska byta yrke!Åh, det är en sådan lycka att få hem något man verkligen har längtat/trånat efter!!Är lite trött nu, efter fikat här hemma med mammor och barn och lilla A var helt slut!Men jag har lyckas knåpa ihop ett nytt inlägg i bloggen iaf! Välkomna!
newht skrev 2007-12-14 16:07:35 följande:
Urk...hur kan man sakna en hund så mycket? På förmiddagen var jag så lessen att jag ingen lust alls hade, men så! Fick ett ryck, pysslade o grejade, sprang omkring o tog foton som hejsan...är ni som jag? Kan ni trösta er med att pyssla omkring hemma o göra fint? Det var väldigt skönt iallafall, istället för att bara sitta o vara ledsen!Kom gärna in o titta om ni e nyfikna!www.newht.blogspot.com
knyttis skrev 2007-12-14 16:08:59 följande:
Fluffis- Å vad roligt med din pulpet på antågande! Det känns riktigt och gediget med en sån! De för mina tankar till Stundars i Vöro där de har ett möblerat klassrum i stilen från början av 1900 talet. De så fint! Har du varit dit?Juliah- Blev lådorna mumsiga? W och jag ska dra igång lite bak nu, funderar på X-mas Cupcakesen som Lejla bakade senast!MiaMariah- Härliga grisar, förstår din fasination (stavning?)över dem! Din make är verkligen ett proffs på bilder! Så där får jag dem aldrig!
Sylt skrev 2007-12-14 17:02:12 följande:
MiaM --> , roligt att mer än jag kan danska!Färger.... kan bara säga att jag i flera dagar har pratat med min treåring att pojkar visst kan gilla rosa. RIKTIGT TUFFA killar vågar erkänna att de gillar rosa..... Jag som undrade var han fick andra ideer ifrån.... kanske från FL? 
Daggdroppen skrev 2007-12-14 17:37:01 följande:
Hihi, hur mycket bjuds? Nu kära, vänner.....VISST KAN den här bli fin som vit!!!!!!!!!!!! Jag hoppas ni kan filtrera bort det bruna nötta och tänka er den ommålad. Visst har den potential???M HOW skrev 2007-12-14 17:13:16 följande:
godkväll :)Nytt hos mig minlillavitavra.blogg.se/Daggdroppen skrev 2007-12-14 19:40:07 följande:
Åh, nu kunde jag inte hålla mig så jag gick upp och började slipa.Allt gick bra tills det började lukta bränd el. Har två knasiga adventsljusstakar i golvfönstren i det rummet jag var i plus en arbetslampa. Och så slipmaskinen. Kunde inte lista ut vilket det luktade ifrån så jag blev rädd och fick sluta . Måste ha maken att titta på det då han kommer in. Visst tycker ni att man bara behöver rugga upp ytan? Det är ju en hel del med märken efter användning. Men att börja spackla igen alla små hack så är ju ett jättejobb. Man får ju liksom spackla hela pulpeten då.... Och det får väl synas att den varit i användning? Bara den är bra målad??? Just nu känns det iaf fel att försöka få den helt jämn och fin. Lite av charmen försvinner ju annars.... Eller vad tycker ni? Hur skulle ni göra????