Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah
    Lynn84 skrev 2007-12-14 13:48:30 följande:
    Fina grisar Mia...!
    tack!
    Mori skrev 2007-12-14 13:51:39 följande:
    Ja väldigt gärna!
    inboxa mig din e-mailadress så skickar jag den till dig.
    Peak skrev 2007-12-14 13:55:59 följande:
    Du och Lowe då Vi var inne på Village och höll inte på att få med honom hem, han älskar granar och grisar!! De hade en del grisar där kom vi fram till! OCH granar!Nä nu ska vi hem till mamma, ses om ett tag...
    hihi, vad gulligt! han och jag *fniss*
    LCroft skrev 2007-12-14 13:56:13 följande:
    Mia underbara bilder på grisar Ursöta! Jag skulle också väldigt gärna läsa reportaget från juliah om du orkar? Lina: Har nog missat nåt här nu, har du gjort toaletten själv? Duktiga kvinna! Och du kom in igen utan att behöva byta kön
    tack! visst, inga problem, inboxa mig din e-mailadress bara så skickar jag den.
  • MiaMariah
    Mori skrev 2007-12-14 14:02:14 följande:
    MiaMariah: Va söta grisarna är, lagom knubbigaInboxar dig genast!
    tackar!
    LCroft skrev 2007-12-14 14:02:46 följande:
    Fniss! Skrev precis åt dig att jag gillar din mans bilder Duktig han är!
    hihi, två själar samma tanke Flört
    Mori skrev 2007-12-14 14:03:44 följande:
    En liten ängel i papper
    vad söt!
  • MiaMariah
    Mori skrev 2007-12-14 14:06:31 följande:
    MiaMariah: Han är superduktig! Han får börja knäcka extra som fotograf
    Tack för berömmet! Ja, det är det jag också brukar säga..
    LCroft skrev 2007-12-14 14:07:13 följande:
    Så gullig Påminner er! Vill se bilder på era julpyntade köksfönster! Jag har iofs pratat med pressan och tjatat om mitt köksfönster dilemma Skulle ju via två olika affärer när jag var och hämtade Rebecca men glömde bort det under vårt samtal  Så kan det gå när undertecknad inte kan hålla tyst ibland
    jag har inget köksfönster! hihi, har öppen planlösning nämligen så det flyter ihop med v-rummet..
  • MiaMariah
    versan skrev 2007-12-14 14:40:36 följande:
    Gahha är det en swap ni pratar om eller nåt annat roligt man får hänga med På????
    ingen swap utan helt enkelt ett julklappsbyte - vi köper varsin julklapp för 100 kr och så lottar jag om vem som skickar till vem. klart du får hänga på om du vill?
  • MiaMariah
    versan skrev 2007-12-14 14:55:01 följande:
    Jiihaa! KUL KUL KUL.... Vem skickar man det till då?Hehe... mera information är någon gullig.  har ju aldrig gjort sånt här kul förr. Ska paketet väga under en viss gräns eller....  
    Anmälningstiden för julklappsbytet går ut vid midnatt Skrattande så än så länge vet vi inte vem som skickar till vem utan det fixar jag en lottning för och meddelar sent ikväll/tidigt imorgon bitti. Men vad man köper är helt upp till var och en - portot tillkommer ju då så 100-lappen använder man till presenten. Antal gram eller kilo är helt upp var och en Flört
    LinaoMatilda skrev 2007-12-14 14:54:30 följande:
    MiaMariah: Vilka söta grisar! Och jättefint fotografi av din man, ni är båda så duktiga på att ta kort.Ja jag är fortfarande kvinna och det känns skönt . Alltså det var ju en toalett, men jag har målat och lagt i halvpanel och målat lite till själv. Som sagt så har jag fått hjälp att skruva bort handfatet (ville inte ha översvämning när rören kopplades loss) och kapa panelen i rätt längd. Inte riktigt färdigt än men ni får bilder sen.
    tack söta!
    Camilla R skrev 2007-12-14 14:55:28 följande:
    Supersöta grisar!!
    tack!
  • MiaMariah
    versan skrev 2007-12-14 14:55:58 följande:
    Ohh så fina kort han tagit. Och vad fina blommor du har gjort.
    tack, vidarebefordrar berömmet Skrattande men jag har inte gjort blomman tyvärr utan den är köpt!
    Camilla R skrev 2007-12-14 14:56:33 följande:
    Superhärligt ljus i bilden!
    tackar å makens vägnar!
    LCroft skrev 2007-12-14 14:57:12 följande:
    Tack Mia! Nu har även jag fått ta del i reportaget från juliah Så söta ni var!Lina: Tycker du är superduktig! Redig kvinna sköter sig själv
    ingen orsak!
Svar på tråden Vita hem del 6