Vita hem del 6
Tack juliah jag hoppas det!
Med jämna mellanrum slänger den ut mig från nätet och jämt givetvis då jag har skrivit och kommenterat massor *morr*
Tack juliah jag hoppas det!
Med jämna mellanrum slänger den ut mig från nätet och jämt givetvis då jag har skrivit och kommenterat massor *morr*
Och nu försvann första meningen i andra stycket! Min dator har nåt fel!
Ni är så söta här inne Tack!
lasseliten: Stackars Ebbe, kommer ihåg hur jobbigt det var när Rebecca var liten, hon var en som de varnade oss för att hon kommer garanterat att få feberkramper. Så man sov inget när hon höll på att bli sjuk och var sjuk, dock fick hon inga feberkramper! Kram!
Tack alla söta!
Det ljuva: Tror du satte fingret på spiken, släppa kontrollen var det
För en med ett enormt kontrollbehov är det inte det lättaste
mimmi: Ert vardagsrum är så underbart! Vill krypa upp i fotöljen med en härlig tidning *drömmer*
Mia: Så fin kedja! Har många gånger funderat på att köpa en men vet inte var jag skulle ha den?
gemelli: Surt med stolarna!
Vad svårt det var att skriva med ispinnar till fingrar! Suttit i ishallen igen på sonens match och man skulle ju tro att en som mer eller mindre vuxit upp brevid rinken (pappa spelade också förr) skulle ha förstånd att klä sig varmt? Men nej, fröken fisförnäm vill inte alls ha fula tjocka och framför allt varma kläder istället för fina
Hej hopp!
Så fint det är i din tvättstuga juliah!
Har inte läst mer än denna sista sidan, för trött för att orka gå tillbaka Tragiskt hur trött man kan vara bara för att man inte är van att använda sina stackars grå hjärnceller
Men det blir väl bättre med tiden antar jag
Sovit lite dåligt inatt, Ida var orolig och drömde mycket.
Jobbet är annars riktigt roligt, mycket att lära sig och hålla reda på men många trevliga jobbkompisar, blir nog bra Har för övrigt kommit fram till att det var tur att hon som jobbat där innan mig inte fick planera och göra om stället, det är hela entrén och mitt kontor som ska göras om. Såg några ritningar på hur hon hade velat ha det och med hurudana möbler
Hon älskar starka färger! Rött, rött och mera rött blandat med gult, grönt och blått! Välkommen till cirkusen
Åh vad segt FL är!!
Ja vitt lär det bli på jobbet Jag kommer ju att få vara med och bestämma. Fick idag en katalog med kontorsmöbler i min hand och frågade meddetsamma om de inte finns vita fina möbler?!
Det bästa var att de andra höll med mig
fluffis vill gärna se bild! Om jag ser den idag är en annan femma dock, nu ska alla barn i säng så mor i huset får stupa i säng om en timme
Fluffis så fin den är, helt underbar!
Blev så nyfiken att jag måste komma och titta, nu däckar jag ihop på soffan och hoppas på att jag är piggare imorgon
Godmorgon!
Arbetsveckan börjar bra, nu är vi sjuka! Ida har haft magsjuka i natt och kan inte påstå att jag mått så bra heller. Har skickat iväg mannen att hämta mera tvättmedel, nu ska hela huset steriliseras. Hur bra det nu går med en liten som är gnällig och helst vill vara i famnen hela tiden, stackaren är ju så förkyld också!
juliah: Tack vännen! Jag har gråtit mer än Ida inatt om vi säger så *fniss* Och för tillfället förbannar jag alla dagisar var det går så mycket smittor jämt, funderar allvarligt på att stänga in mig hemma med alla ungarna, nog kan man väl ha hemmaskola?
Ja och grattis till 10 i topp placeringen! Jättekul! Såg att mimma var strax efter om jag inte kommer helt fel ihåg?
Vågar mig inte ut idag men vill ha tyg så jag skulle kunna sy! Tror inte jag vågar skicka iväg mannen på uppköp bara?
*dyker rakt in med huvudet före*
Ser att Kajsa inte mår så bra? Men ska åka till Sälen, sköt om dig och ha det underbart!
Måste komma till saken fort, har tjatat hela dagen i jobbet och halva natten åt mannen men här vet jag att jag får respons! Var hem till syster ruffa igår... åååh vilket hem, fanns inte en mm som inte var helt underbart. Hade helst packat ner mig i en fin kappsäck och inte alls åkt hem. Det måste vara det perfekta hemmet helt enkelt *drömmer*
Nån som vill ge mig en kort sammafattning på vad som hänt de senaste dagarna? Har inte ens vågat se hur många sidor jag har att läsa ikapp och bloggen? Vad är det?