-
Kul att du tycker det! Ja jag tror att det blir lite mjukare med vita volangdynor till. Men jag gillar också när det bryter av lite. Och svartvitt passar mitt hem.alabaster skrev 2007-12-26 19:27:39 följande:Nu såg man mera Kajsa, å vad fint det blev! Det blir toppen med vita volangkjolar till, vit lantlig stil men med avbrott av blank svart trend. Coolt!!!
-
Åh va kul att ni gillar det!
Så jag är fortfarande välkommen här då?
Ja jag tänkte ta mer bilder imorgon ändå. Har ju inte stylat alls... Ska köpa vita volangdynor från Nyblom o kollen och någon vit linnelöpare och en bukett vita tulpaner
-
Tror du jag klarar det? Har gjort ett försök en gång och den hamnade i soptunnan!Himmelbit skrev 2007-12-26 19:50:12 följande:Nja, jo okej då, du får väl hänga här då.. Det låter ju jättefint! Men du - du kan väl sy själv?! Du som är så duktig på att sy!!
Men det borde ju inte vara så svårt. Ska kanske göra ett försök. Sparar ju några hundra på det!
Åh vad det är svårt med ny dator. Tangentbordet är annorlunda på en laptop, jag tappar massor av bokstäver. Hoppas ni kan läsa i alla fall! -
Har ju ett par Nyblom o kollen här hemma som jag kan försöka härma!
-
Precis som för mig! Trodde det var min nya dator som bråkade!Himmelbit skrev 2007-12-26 21:13:52 följande:Jag kan inte se din sida - kommer till ngn sida om Bible Studies... bla bla bla när jag klickar på länken. Förra gången stängdes hela webbläsaren ner...Åhhhh va fint det blir!!!Karamellfabriken skrev 2007-12-26 21:07:03 följande:Idag har vi varit flitiga och byggt en hel sektion i köket.Lister och kakel och annat saknas ju ff förstås.www.familjeliv.se/krypin/karamellfabriken/gal...
-
-
Va kul! Ja vi har det svarta tyget. Har ju lite svartvitt tema hemma hos oss.Feffie skrev 2007-12-27 13:45:34 följande:Kajsa, fick hallförvaringen från ellos i Julklapp:) Den är vitmålad och snart på plats. Vi fick det vita tyget, du hade väl det svarta?Fint blir det!Jättefint!!!Daggdroppen skrev 2007-12-27 14:32:18 följande:Nu är vår hatthylla äntligen uppe i groventrén. Så där blev det:
-
Tack för tipset!Peak skrev 2007-12-27 15:31:25 följande:har en kod som ni kan använda om ni inte har milda hemma!7310394004083jag använde samma 2 ggr - har bara en sorts matlagningsgrädde hemma!!
-
Åh nu har jag fått ytterligare en lyxig julklapp!
Har bytt ut min sängbotten mot en mjuk och skön istället för min hårda.
Känns så skönt! Får så ont i rygg och axlar av min hårda. Väger för lätt för att ha en hård. Man ska väga över 65 kg för en medelhård. Det väger jag ju inte på långa vägar. Så en mjuk passar mig mycket bättre. Gissa om jag kommer hoppa i säng tidigt ikväll!!!
-
Måste bara säga också att jag köpt enmassa nya växter till mina krukor. Det blev vit hortensia, ranunkler, hjärtan på tråd på båge och myrten. Åh så härligt med lite fräscht i fönstren. Har ju inte en endaste julblomma pga allergin så jag får frossa i lite annat fint istället!