Vita hem del 6

Hej på er!
Har inte lusläst ikapp, men ögnat igenom litegrann. Några söta gav mig lite tips till min sjuka dotter. Igår vände det väldigt plötsligt. Hon fick aptiten åter och blev snabbt rosig om kinderna och leksugen. Så idag r hon helt frisk igen. SKÖNT! Maken kräktes en gång och sen var det över. Så nu har vi flyttat hem igen lillan och jag. Får hoppas att inte viruset anfaller oss nu.
Såg att det finns fler nojiga tjejer här i tråden! Själv lider jag verkligen av magsjukefobi! skönt att det finns fler som förstår varför jag packade väskan och for till mamma med lillan i måndags. Som tur är så har jag en väldigt förstående make som tar hand om barnen när de blir sjuka. Han är inte själv rädd för att bli sjuk och klarar sig hyfsat när han blir det. För egen del skulle det vara lika med jordens undergång om jag blev smittad!
Nu gäller det att sätta fart här hemma. Har inte gjort något känns det som. Julklappar ska inhandlas och väskor ska packas. Sen far vi norrut på lördag.
Ha det gott alla och njut av era vackra hem, söta barn, god mat och julstämning i varje vrå!
Har shoppat massor, är helt slut! Men bar julklappar! Har slagit in paket i mängd och börjat julrimma. Kul men tidskrävande!
Julklappsbekymmer till maken! En golfintresserad tekniknörd som gillar att leka MArtin Timell. TIPS mottages mer än gärna
Mufflon
Ett laservattenpass har vi och det är en av de bästa tekniksa prylar vi köpt! Så himlans underlättande när man vill sätta upp något rakt på väggen!