Inlägg från: Kajsa M |Visa alla inlägg
  • Kajsa M
    juliah skrev 2007-12-21 13:38:02 följande:
    Puuuh, hemkommen från shopping. Jag gjorde en "mimma" och köpte klappar till mig självÅterkommer senare!
    Åh va spännande! Så får man de bästa julklapparna!
    lillafruluva skrev 2007-12-21 13:46:02 följande:
    Kan någon ge mig en bra sida med bilder på vackra barnrum??
    http://www.myfirstroom.se/
    http://www.carlokarin.se/

dålig på sånt. Fråga mimmi!
    Lynn84 skrev 2007-12-21 13:51:49 följande:
    Vad blev det???Jag har också shoppat till mig själv....Monica Johanssons ljuskronor och så super fina raggisar.... 
    Åh de som är så fina! Lyckost!
  • Kajsa M
    Feffie skrev 2007-12-21 14:54:20 följande:
    Hej på er. Någon som vet om man kan beställa små vatten- sprut flaskor via nätet? Ni vet sådana man kan duscha blommor med tex. De ska vara snygga och modell lite mindre.Någon som vet? De som finns ute på butik är ofta lite vanliga..:)
    nej tyvärr, men kolla t.ex. cosas.se eller fridasgard eller countrybymail
    Feffie skrev 2007-12-21 15:00:14 följande:
    Kajsa, hej, hoppas allt är bra. Jag har också kikat på det hjärtat. Urfint!! har du beställt mycket? God Jul!!!
    Allt är fint!
    Ja det blir nog en del därifrån. Får väl bli nyårsklappar
    Jag är ju alltid ute i sååååå god tid inför julen! Skrikandes
    lillafruluva skrev 2007-12-21 15:01:25 följande:
    Kajsa- den var toppenfin!Jag har fått tre olika inredningstidningar med posten, bl. a Lantliv så nu ska jag sätta mig med min jumbo-tekopp och njuta en smula!
    Ja visst var den!
    Ojojoj, då blir du upptagen resten av dagen då! Ha så mysigt!
    Camilla R skrev 2007-12-21 15:05:22 följande:
    Kajsa M skrev 2007-12-21 14:40:34 följande: Visst var den det, själv har jag den här: www.scanpresent.nl/afbeeldingen%20productpagi...
    Wow, den var läcker!
  • Kajsa M
    Miamariah
    Åh den passade ju utmärkt till ditt sovrum! Genomtänkt present! Kul!

Idag har jag sålt våra köksmöbler! Så nu blir det att bestämma sig! Det var bra då får jag en spark i baken så jag kan ta ett beslut nån gång. Som tur är så har vi ju ett matsalsbord också som vi flyttar in i köket tills vi får hem våra nya möbler.
  • Kajsa M

Alla julklappar är inhandlade, tvätten är ren och huset är färdigpyntat.
    Imorgon åker vi till svärföräldrarna och firar jul. Vi ska till Stockholm på söndag och gå på julmarknad. Undrar hur knökafullt det är där dagen innan julaftonFundersam

Ni som bor i stockholm, har ni något kul tips så här i juletid?

Svar på tråden Vita hem del 6