-
de jag köpte var 60 bredaLinaoMatilda skrev 2007-12-16 20:22:38 följande:dessa panelskivor ni pratar om, hur breda är de?
-
toola
Söt bild!!!
-
Bakade knäck igår och efter 1,5 timmes kokning så höll kulprovet! Men ändå så har inte knäcken stelnat. Vad är det då för fel? Patrioten Himmelbit t.ex. du kan väl allt om julens traditioner?
-
Jag blev väldigt imponerad av reultatet av panelskivor! Verkligen lättarbetat och snyggt! Vill ha mer!!!LinaoMatilda skrev 2007-12-16 20:29:49 följande:Kajsa och Mimmi tack. Jag var nämligen och kolla efter sådana här, men de han visade var som typ frigolit plankor och det blev inte så snyggt. Men då vet jag hur jag ska förklara lite bättre. Nu fick jag ju iofs riktigt trä till gästtoan, men panel är alltid bra.
-
Den är HEEEEELT underbar!!!Toola skrev 2007-12-16 20:31:24 följande:Tack tack för alla fina komentarer....Vill suga åt mig mera så jag passar på att visa min lilla Pepparkaksgumma igen
-
Näe, jag skulle ju inte sitta här hela kvällen...
Ska försöka slita mig loss från min svarte stefan
-
Himmelbit
Nej inte dubbel sats och ganska stor tjockbottnad nilsjohan. -
Åh fy bövelen!
Vinterkräkssjuka i familjen 2 ligger totalt däckade. Dottern har kräkts 10 ggr i natt, inom loppet av mindre än 12 timmar ligger nu maken och kräks. FYYYYYYYY!!!!!! Jag och lillan flydde i panik hem till mamma och har sovit där i natt! Har ätit vitpepparkorn och druckit whiskey och spritat händerna. Håll en tumme för oss att vi klarar oss!!!!
-
Tack ni som hållit tummar! Inget än så länge, hoppas sååå att vi klarar oss!
Det förstör ju julstämningen ännu mer här hos oss. Och inte blir det julbka som julgodis som jag tänk ägna veckan åt. Lillan och jag underhåller oss så gott vi kan hos mormor och morfar, fast de bara jobbar...
Förlåt om jag bara tjatar om mitt, kan knappt inte tänka på inredning när VKS härjar i familjen. Är paniskt livrädd!
Får se om jag vågar mig hem imorogn, men det smittar ju 2 dygn efteråt också! Men vi kan ju inte isolera oss hela veckan.
-
Birks och Kalles mamma
Lider med er! Här är dottern och maken drabbade.
Lisa1981
Jo lillan och jag som isolerat oss hemma hos mormor har klarat oss hittills. Men jag är rädd att vi blir smittade i alla fall när vi kommmer hem. Viruset överlever så himla länge i textilier osv. Men jag får fortsätta käka vitpeppar!
Dottern fortsätter att kräkas. Har hållit på i 40 timmar nu. Hon är totlat urlakad stackarn. Sover bara hela tiden. Börjar bli orolig för uttorkning nu! Hon får inte behålla en klunk vatten. Har sagt till maken nu att bara ge henne saft, tydligen ska det vara lättare för magen att behålla än rent vatten.
Så hon missar sin första skolavslutning imorgon.