Inlägg från: Birks och Kalles mamma |Visa alla inlägg
  • Birks och Kalles mamma

Vita hem del 6

Mori skrev 2007-12-25 21:08:05 följande:
    Hon fick dockskåpsmöbler från Idiska också....underbara!Nu behöver hon bara ett dockskåp Någon som har tips? Jag vil gärna ha ett stort i trä som ser ut som ett hus (inte bra på att förklara) alltså inte Lundbys i papp.
    Åh jag som tänkte att jag äntligen hade en kandidat till mitt gamla Lundby dockskåp från sent 60-tal tidigt 70-tal. Det
  • Birks och Kalles mamma
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-27 20:41:09 följande:
    Hörru Gemelli! Är jag portad!? *släpp genast in mig*
    Jag med. Kan jag också få komma in?
  • Birks och Kalles mamma
    gemelli skrev 2007-12-30 18:10:55 följande:
    mimma,17-20 januari...
    Jag tycker det skulle vara kul med en biljett. Men vill gärna ha sällskap också.
  • Birks och Kalles mamma

Gott Nytt År! Här kommer lite kommentarer till det jag läst och sett det senaste. Jag har jobbar en del natt och därför ständigt legat ett par dagar efter i läsandet.

Gemelli: Jag tycker att Tröjan är bättre. Såg dressen i verkligheten och den såg lite konstig ut med tofflor / skor till. Kanske inte för intet att modellen på bilden är barfota. Klänningen är helt bedårande!

Kajsa: Oj det var visst färgglatt. Så här ser instumentet ut när mamma i vår familj fick välja. Detta är sonens julklapp

Bea: Jag tycker ni skall fundera på städhjälp hemma. Untnyttja avdraget för hushållsnära tjänster.

• Birks och Kalles mamma

Åh jag höll på att glömma! Vilka fina bilder ni visade tidigare. Juliahs hall och Lasselitens vardagsrum om jag inte minns fel.

Fina skåp har ni också länkat till från Blocket även om vissa hade lite sämre bildkvalitet än andra.

• Birks och Kalles mamma
    happy73 skrev 2008-01-02 23:08:56 följande:
    hej funderar på om det är någon som bor nära västerås och har några bra tipps vart man kan handla fina saker
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m26027515.html

Där hittar du en massa butiker.
    malins79 skrev 2008-01-03 07:19:55 följande:
    God morgon!Idag ska jag plocka undan tomtarna. Saga får ha kvar sina på sitt rum ett tag till.
    God Morgon själv! Jag är på väg till jobbet.
    LCroft skrev 2008-01-03 03:59:51 följande:
    Riktigt vaken är jag ju inte än VSM: Vilken härlig bild du visar, våååår!!!
    Grattis till alla jobberbjudanden. Passa på att sov på morgonen nu medan du kan.
  • Birks och Kalles mamma
    mimmamum skrev 2008-01-03 16:46:18 följande:
    Detta ska handlas på IKEA:www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70104202www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00075118www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20074170www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30074179www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10074175www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40074174www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50077469Den som orkar kolla får gärna tycka till! Jag skulle vilja ha någon slags hylla också, kan man ha en under skåpet eller ska jag ha vanliga vita på konsoller?Är det någon som vet var jag kan få tag på en sådan förstahjälpenlåda i plåt, vit med rött kors, gärna nätbutik!
    Jag såg en i dag. Säg till om du inte kan få tg på en så kan jag köpa och skicka. Tycker annars att denna borde passa in i ert nya badrum http://www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view?product%5fid=16024&category%5fid=1402 Visst var den fin?
  • Birks och Kalles mamma
    mimmamum skrev 2008-01-03 16:46:18 följande:
    Detta ska handlas på IKEA:www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70104202www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00075118www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20074170www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30074179www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10074175www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40074174www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50077469Den som orkar kolla får gärna tycka till! Jag skulle vilja ha någon slags hylla också, kan man ha en under skåpet eller ska jag ha vanliga vita på konsoller?Är det någon som vet var jag kan få tag på en sådan förstahjälpenlåda i plåt, vit med rött kors, gärna nätbutik!
    Jag såg en i dag. Säg till om du inte kan få tg på en så kan jag köpa och skicka. Tycker annars att denna borde passa in i ert nya badrum http://www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view?product%5fid=16024&category%5fid=1402 Visst var den fin?
  • Birks och Kalles mamma
    mimmamum skrev 2008-01-03 22:05:04 följande:
    Birk, det vore jättesnällt! Var den vit med rött kors?Jag ska kika på Mios hemsida! Tack för tipset loveliten!Ja fy vad segt FL är! Men som sagt man får lite gjort! Jag har målat en korg a la juliah ikväll!
    Röd med vitt kors. Kan ju kolla om den andra finns den också.
  • Birks och Kalles mamma
    lasseliten skrev 2008-01-04 00:08:04 följande:
    Trähästar finns på www.meandmyhome.se Hur man håller dem borta från nyfikna barn har jag ingen aning om Häng dem högt kanske
    Fast jag tycker min häst jag fick i SWAPen var finare faktiskt.
Svar på tråden Vita hem del 6