Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2008-01-03 22:06:57 följande:
    Ja, jag känner mig som ett riktigt lyllo!! Tack bara bra!! Jobbar sista dagen imorgon innan det är dags att vara mammaledig en sväng igen (2,5 månad). Hur är det själv? När kommer du till mig?
    När jag kommer på grön kvist igen eller när du kallar! Nu har jag förköpt mig på Én gry og sif saker, måste sluta handla nu och bara tänka på städning och sånt istället!

Det här ropade jag in nyss, plus två hårspännen och snoddar! *glad*
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2008-01-03 22:13:18 följande:
    Grattis Mimmi, jag såg den, så söt! Tyvärr har jag köpt av henne tidigare och hon var ingen bra säljare alls! Hoppas det inte strular för dig!
    Jag med, flera ggr... hon är otroligt seg, men jag har alltid fått allt till slut. Vad har strulat för dig?
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2008-01-03 22:15:55 följande:
    *asg* ... bara tänka på städning och sånt... LYCKA TILL!! Åhhh vad fint!! Förstår att du är nöjd och glad!!Du är ju livsfarlig med din shopping! Ville du helst komma en lördag eller är du ledig ngn veckodag?Själv är jag inte inne i ett shoppingstim nu (bortsett från att jag webb-shoppade igår för dryga tusenlappen då... ) så jag kan behöva lite "draghjälp" från ett proffs
    Ja, en lördag vore perfekt, när jag har fått pengar och Moster Mallas har rea *drömmer*...
    Vad webshoppade du igår? Räcka ut tungan
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2008-01-03 22:21:42 följande:
    Mimmi, hon var verkligen seg som kola, dessutom stämde inte alls hennes beskrivning "i toppskick" med verkligheten, mjukdjuret hade ett stort hål mitt fram som hon måste ha sett! Jag gav henne neg. och hon hämnades och lämnade neg tillbaka, tyckte jag var oförskämd!
    äsch, vad trist det är med hämndomdömen! Hon erbjöd sig inte att ta tillbaka den eller nåt?
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2008-01-03 22:26:09 följande:
    MM brukar tydligen inte ha rea men eftersom de ska flytta i början av februari så ska de ha en rea precis innan, för att slippa flytta med allt. Vi kanske skulle slå till efter nästa lön då? Och om det är några dagar till lördag efter att man fått lön så får du shoppingförbud fram tills dess... Jag webbshoppade 8 st volangdynor från N & K. Blev så inspirerad av Kajsas fina! Jag som peppade henne att sy själv istället för att köpa, köper själv.. Men hon berättade ju att det var pilligt och att det knappt var värt det, så jag lyssnade på det.
    Vad roligt!! Vi bokar en dejt, det enda jag vet är disney on ice den 26:e... nu ska jag spara allt till dess och bara städa. Och äta nyttigt!
  • mimmi006
    Busan skrev 2008-01-03 22:37:09 följande:
    Otroligt mycket fint ni visar. Svårt att komma in. Söker efter en röd burk med prickar gärna på webbshop en som man kan ha pennor i. Mimmi du har en till din tjej, vart har du köpt den?
    Jag har köpt min på Åhléns!
Svar på tråden Vita hem del 6