Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Jenniesmamma skrev 2007-12-30 16:02:21 följande:
    Ja precis,eller spelar egentligen ingen roll,bara måste ha dom
    Men det finns massor, från 79:- upp till 2499:- !!!
  • mimmi006
    Feffie skrev 2007-12-30 16:03:04 följande:
    Ni med barn i "skrivbordsåldern".Vad har ni för skrivbord. min fyra åring har just nu en skolbänk spm man lyfter locket på med separat stol, vi har även en bänk där stolen sitter fast med bänken. Men jag vill heslt ha ngt annat, något vitt med bra förvaring.Har sett Robin (tror jag det heter) på Ikea, där mankan köpa till en extra liten hylla att ha på, men det är för mycket björk på det.Hur har ni löst detta?
    Min flicka sitter inte vid sitt köksbord, hon sitter helst vid köksbordet med lillebror... som nu
  • mimmi006
    Feffie skrev 2007-12-30 16:04:27 följande:
    Kajsa, kom inte iväg till Unnerstad, fick så himla ont i huvudet, att jag ej kom upp.Tyvärr men det får bli en annan dag nu i veckan. Hojtar till innan.
    Jag var där en sväng och köpte nyårspresent... de hade vita stolsöverdrag!
  • mimmi006
    Jenniesmamma skrev 2007-12-30 16:06:07 följande:
    ja ju billigare desto bättre ju Men finns det sidor på nätet där man kan köpa eller kika? Eller vet du nån affär som säljer och kanske har kvar dom?
    Hemtex har haft billiga, säkert minst 50% där också, Åhléns har, Jotex/ Ellos hade adventsljusstakar, jag har den här efter lite säljande med joxilijox
  • mimmi006
    juliah skrev 2007-12-30 16:11:43 följande:
    Tack för komplimangerna!mimmi, jaja...du var alltså tvungen att kontra trappen med att vara "hjälpsam" med lite stakbilder då? Den är underbar! När sätter du igång med er trapp?
    hehe... ja, nåt var jag tvungen att trösta mig med.

Kanske jag väntar tills vi är nästan klara däruppe innan jag målar trappen, dumt att ta det innan golvet är lagt. Men jag laddar för fullt. Funderar på att köra med svart räcke, men vita balkar. Vi har två furubalkar brevid trappen eftersom det är öppet upp till nock där...

jag lär få göra allt själv, så här blir det tll att ladda. Det är slipningen som jag är rädd för *lat*
  • mimmi006
    Feffie skrev 2007-12-30 16:30:59 följande:
    Mimmi, vet du vad stolsdynan kostade? Hade de fått in något nytt? Eller bara en massa jul?
    Inget nytt... bara stolsdynorna som såg fräscha ut . Jag kollade tyvärr inte vad de kostade, men de ligger nog runt 130:- skulle jag gissa på! Tack för komplimangen om ljusstaken också

Miamaria- tack snälla!
    gemelli skrev 2007-12-30 16:46:41 följande:
    mimmi,Såg du att Magdalena ska öppna en webshop...Där kommer man bli fattig
    Är det hon som var här förr... ååå, jag kommer inte på hennes nick *tänker så det knakar*
Svar på tråden Vita hem del 6