Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006
    Whitething skrev 2007-12-29 19:20:08 följande:
    men hallå....Whitething vem f-n är det....jag heter ju Toola, hur kan det bli såhär
    *asg* vad händer? Jag vet inte om CC hjälper, men finns det inte såna som man sätter i vägguttaget för att ta bort dålig lukt?
  • mimmi006
    happy73 skrev 2007-12-29 19:41:07 följande:
    Mimmi006 !Tack för sidan.vilken säng är finast av sebra kili eller den fyrkantida sängen
    Jag tycker att båda är fina på olika sätt! Det går inte att misslyckas i valet där
  • mimmi006
    numberone skrev 2007-12-29 19:44:40 följande:
    Dags att skriva uppsats igen... kommer in och kikar bloggar senare!! Inom en timme SKA (läs. vill) jag vara klar.... KRAM
    Lycka till! Vi ska inte skriva nåt intressant på en timme, vi lovar!
  • mimmi006
    gemelli skrev 2007-12-29 19:53:22 följande:
    Som mimmi säger båda sängarna är jättefin.Men Oliver Furniture är inte så bra kvalite på tyvärr, den målade lackfärgen spricker lätt...
    jag tror dessutom inte att den uppfyller kraven på barnsängarna, nu när jag tänker efter. Så ta Kilin, superdyr, men säkert bra andrahandsvärde också...
  • mimmi006
    Kajsa M skrev 2007-12-30 10:54:30 följande:
    Ja du skrev att de är dåliga i färgen. Känns ju inte kul!Igår kväll bröts nätverket när jag hade fyllt shoppingbagen på Elsas. Var det ett tecken tro?Nu ska vi montera våra nymålade garderobsdörrar. Så ska ni snart få se före-efter bilder. 
    Kajsa- de verkar inte ha fått ordning på sin sida än, jag fick mejla in min beställning. Kopierade listan som kom upp och skrev hur jag ville betala, samt adress ... köpköpköp

Effie- har du kollat om Unnerstad har öppet?
  • mimmi006
    Peak skrev 2007-12-30 11:21:32 följande:
    numberone och Himmelbit - har ni inga bilder på Ullaredsfynd? Brukar kika i Ullaredstråden men alla bara visar bilder på bebiskläder - det är jag inte ute efter längre Bea - ja att Calltex flyttat till Marieberg och IN I blomsterbutiken pratade vi om häromdagen, typ varför in där och hittar nån dit? Jag har inte varit där än, tyckte det var bra när de låg på stan eftersom jag bor på stan Men när vi flyttar till Kumla blir det ju närmare Marieberg än stan! Kul att du hittade saker!Ingen som har tips om vart man kan hitta kakelplattor med text på? *letar febrilt* hittar ju inga om jag googlar ens!!
    vill du ha riktigt fina, kolla in www.firedearth.com
  • mimmi006
    Jenniesmamma skrev 2007-12-30 15:27:10 följande:
    Har sett så många som har den här ljustacken i vit,är format som ett hjärta. Finns i olika lampbutiker här,men är alltid slut,finns dom att köpa på nätet?
    Det finns flera olika, är den elektrisk?
    juliah skrev 2007-12-30 15:37:15 följande:
    Bea, härligt! Förstår precis känslan.Slänger in en hallbild, njuter så otroligt mycket av att trappen är vit
    Inte göra så, jag mååååste måla nu
Svar på tråden Vita hem del 6