• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • Daggdroppen

Här:

Kirsh. Duger eller köp nya?

Det är alltså en tunn teleskopstång med knoppar i plast. Ja ni såg rätt, i plast....

I brsit på andra så köpte jag dessa. Men inte med hjärtat, utan bara för att jag inte hade andra alternativ...

Är de jättehemska. Säg ärligt!!!!

• LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-12-06 14:04:36 följande:
    Här:Det är alltså en tunn teleskopstång med knoppar i plast. Ja ni såg rätt, i plast....I brsit på andra så köpte jag dessa. Men inte med hjärtat, utan bara för att jag inte hade andra alternativ...Är de jättehemska. Säg ärligt!!!!
    Det tycker jag inte. Tror inte någon skulle tänka på att de är i plast.
  • LinaoMatilda
    Sylt skrev 2007-12-06 14:05:25 följande:
    *vill inte dra ner folk i beroendet*
    Väldigt omtänksamt av dig. Hur mår du då? Mardrömmar på natten när du vaknar kallsvettig och skriker "sprayfääärg", du tittar ner på dina händer och de har inget färgkladd på sig. *Styrkekram* SkrattandeFlört
  • juliah

syltan, hihi, ska ha det i åtanke!

fluffis, de är neutrala, alltså helt användbara tycker jag.

• Lisa1981

Juliah, du har stått för dagens tips  ursmart att spraya

Jag har en bock som jag funderar på att spraya.... ja julbock alltså tror ni det funkar??

Fluffiga moln. Jag vet inte vad jag ska skriva...kan man få se vart stängerna ska hänga???
    Det kanske inte alls syns när de kommer upp.. jag tyckte inte de va så hemska som jag hade förberett mig på..

• juliah

Lisa Skrattande Förmodligen inget unikt tips men jag är glad att jag kunde ge lite tips! Tror att det gpr utmärkt att spraya en bock, det är väl fler som gjort det härinne?

• Hjorthan
    Lisa1981 skrev 2007-12-06 14:11:09 följande:
    Juliah, du har stått för dagens tips  ursmart att sprayaJag har en bock som jag funderar på att spraya.... ja julbock alltså tror ni det funkar??Fluffiga moln. Jag vet inte vad jag ska skriva...kan man få se vart stängerna ska hänga???Det kanske inte alls syns när de kommer upp.. jag tyckte inte de va så hemska som jag hade förberett mig på..
    Det går alldeles utmärkt! Men det går åt rätt mycket färg. Nu är min bock jättestor dock.

• Daggdroppen
    Lisa1981 skrev 2007-12-06 14:11:09 följande:
    Juliah, du har stått för dagens tips  ursmart att sprayaJag har en bock som jag funderar på att spraya.... ja julbock alltså tror ni det funkar??Fluffiga moln. Jag vet inte vad jag ska skriva...kan man få se vart stängerna ska hänga???Det kanske inte alls syns när de kommer upp.. jag tyckte inte de va så hemska som jag hade förberett mig på..

Stängerna kommer ovanför fönsten

Kika i galleriet så hittar du säkert fönsterbilder...

Tack för att ni tycker till!!! Så, om jag fattar rätt så tycker ni att de duger i brsit på annat?

• Sylt
    LinaoMatilda skrev 2007-12-06 14:09:03 följande:
    Väldigt omtänksamt av dig. Hur mår du då? Mardrömmar på natten när du vaknar kallsvettig och skriker "sprayfääärg", du tittar ner på dina händer och de har inget färgkladd på sig. *Styrkekram*
    Hihi. Jag skakar o ryser när jag tar i en pensel

ps .... jag har också sprayat en bock, julbock alltså....
Svar på tråden Vita hem del 6