• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • Kajsa M

Lasseliten och septemberpyret

TACK!!!

Ja vem skulle inte vilja ha tacos och idolfinal på programmet! Ska behöva sitta och käka julmat hela kvällen och missa när Amanda vinner ikväll!

• mimmamum

Hej tjejer!

Datorn kraschade i tisdags Har inte kunnat kika in hos er sedan dess! Har säkert massvis att läsa igenom, någon som vill sammanfatta?

Jag har iaf fått väldigt mycket gjort här hemma så det är ju bra, men det är så kul att vara tillbaka! Har inte kunnat blogga eller kolla min mail heller!

KRAAAM

• Septemberpyret

Kajsa M skrev 2007-12-07 16:31:43 följande:

Lasseliten och septemberpyretTACK!!!Ja vem skulle inte vilja ha tacos och idolfinal på programmet! Ska behöva sitta och käka julmat hela kvällen och missa när Amanda vinner ikväll!
    Det är precis så min kväll ser ut plus lite målning också, men det är bara en bonus! Men jag är inte så säker på att Amanda vinner, även om är välförtjänt av det...!
  • Sylt

Tjenatjena!

Vi har kräkts lite här hemma.... men nu är vi snart på banan igen......

Såg att Jea undrade över barngitarrer. De finns på blåelefant.... kommer inte riktigt ihåg var vi beställde vår... *yr av uttorkning*

• mimmamum

Har köpt några nya glöggmuggar, vita, från Höganäs. Gillade dem mycket, plus de fina underläggen i grå filt! Kakburken från Ylva Skarp!

• mimmamum

Sylt krya på er! Jag knaprar vitpeppar och dricker blåbärssoppa, sonen hade magsjuka igår kväll och jag vill INTE bli sjuk *hoppas hoppas*

• Daggdroppen

Åååh så skönt med helg!!!!

Ser att jag får gratta Kajsa till jobbet!!! Vad kul!!! Vi blir ju nästan kollegor nu I allafall kanske vi kan utbyta tips och ideér

Det är ju inte världens lättaste, många utmaningar, men visst är det kul också!!!

Bara vi kommer ihåg att tänka på oss själva och ta hand om oss också   Lätt att man tar jobbet med sig hem och har det i huvudet dygnet runt tillsist... Ett stort Lycka till!

• malins79
    MiaMaria, Lasseliten tack!!
    Maken tyckte det blev mysigt i hallen när han kom hem.
Svar på tråden Vita hem del 6