• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2007-12-07 22:12:01 följande:
    Den är underbar...
    Visst är den. Jag kan inte sluta lyssna på den...
    Håller med dig om att vinnarlåten inte var bra... .
    LinaoMatilda skrev 2007-12-07 22:13:22 följande:
    nu ska jag sova. ska kolla på nätet vem som vann imorgon.natti natt
    Natti natti!
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 22:13:31 följande:
    Den fick mig att börja lipa iallafall!
    *Snyft och snörvel* Mig också!!
  • Daggdroppen
    Himmelbit skrev 2007-12-07 22:14:20 följande:
    Erkänn att du sitter med tårarna drypandes.... Jag såg den också
     Inte för att hon gjorde låten bra, utan för att jag blir så löjligt pinsamt glad för deras skull Jag börjar tjuta om andra gör det eller annars bara ser allmänt lyckliga ut
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2007-12-07 22:17:39 följande:
    Jag gillar Amanda! Men det känns som Marie passar bättre i Idolformatet. Amandas version av vinnarlåten var sådär va?!
    Eller att Marie passar bättre för idollåten ... Amanda grät ju efteråt, hon måste avsky den...
  • Himmelbit
    Daggdroppen skrev 2007-12-07 22:18:05 följande:
     Inte för att hon gjorde låten bra, utan för att jag blir så löjligt pinsamt glad för deras skull Jag börjar tjuta om andra gör det eller annars bara ser allmänt lyckliga ut
    Jag har också lätt till tårar och blir otroligt rörd för minsta lilla...
    mimmi006 skrev 2007-12-07 22:20:31 följande:
    Eller att Marie passar bättre för idollåten ... Amanda grät ju efteråt, hon måste avsky den...
    *asg* Kul tolkning av Amandas gråt efter vinnarlåten.. *ha ha ha * Du är för go´!
  • newht

Brorsan säger så här;

Den du vill slippa se mer ska du hoppas vinna...för dom ser man inte röken av mer efteråt, det e tvåan som gör kariärr...

Ligger nåt i det

• Himmelbit
    newht skrev 2007-12-07 22:40:55 följande:
    Brorsan säger så här;Den du vill slippa se mer ska du hoppas vinna...för dom ser man inte röken av mer efteråt, det e tvåan som gör kariärr...Ligger nåt i det
    Så var det klart! Marie blev etta och Amanda två...
  • Himmelbit

Ni som har senaste Lantliv. På sidan 118 skymtar ett skåp längst bort på bilden - är det inte alldeles underbart?!
    *tröstar mig med skåp efter Amandas förlust*..
    Är det någon som känner igen det eller är det gammalt tror ni??

Svar på tråden Vita hem del 6