Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

Det ljuva livet skrev 2008-01-16 21:48:56 följande:
    Jag heter faktiskt heller Dolly än Värsta Supermamman. Dolly får bli nästa nick.Mitt alldra första nick var galet tråkigt.. nån som minns det!Lynn. Klart att du ska ha den fina bilden!  Jag minns hur insnöad jag var precis innan vi flyttade in i vårt hus. Man kan liksom inte tänka på nååååått annat.
    Frida??
    Kajsa M skrev 2008-01-16 21:51:55 följande:
    Ja jag har ju vågat förr så...
    Ska vi??
    Det ljuva livet skrev 2008-01-16 21:52:41 följande:
    Himmelbiten: Lugna ner daj, lugna ner daj! Jag kan fortsätta att vara VSM i verkligheten även om jag inte heter så på fl längre. Angående i:et så ville jag att bloggen skulle hete Det Ljuva Livet från början men det var upptaget.*bloggar om min något mindre lyxiga bakmaskin*
    Du förstår att det här tog hårt på mig va?!
    Leta fram en bild nu!!
  • Himmelbit
    Lynn84 skrev 2008-01-16 22:00:42 följande:
    Hahahaha! Åh, det är inte så skönt att vara gravid just nu, och jag är låååångt ifrån "klar"7 maj är BF. Har redan problem med plats i magen, andningen, trycket och....den där lilla snorisen som sparkar mig i pyttan! Inte alls skönt ju!Inte 20 ggr på raken. *spark spark spark*Har du inga kort alls som är rätt nytagna eller iaf bara nått år eller två.Jag brukar helt ärligt få be folk fota mig eller så försöker jag ta ett kort på mig själv i bland...om jag känner mig snygg *skrattar* för annars är det ingen som tar nått och då finns det aldrig bilder på mig. Som om att jag inte existerat! *buhuuuuu*
    Nej, det är illa... Smart, ska nog försöka se till att jag fastnar ngn gång ibland, men det värsta är att jag inte gillar det heller...

Här - från när vi spelar paintball 2001! Knasig min och solen i ansiktet *letar vidare*
    Det ljuva livet skrev 2008-01-16 22:02:33 följande:
    Jag hette 3påG. Blev medlem när jag väntade minstingen och tänkte nog inte riktigt efter .Har bloggat om behov. Nu finns det en bakmaskinJag kan ha mig som bild, men då kommer ni ju inte alls att känna igen mig. Men men bara för ikväll så!
  • Himmelbit
    Lynn84 skrev 2008-01-16 22:10:53 följande:
    HimmelbitSå hade jag inte föreställt mig dig!Fast egentligen vet jag inte om jag tänker så mkt på hur ni ser ut, någon av er.Man bara pratar på och så har man väl en bild i huvudet, fast inte en medveten bild, om man kan säga så. Utan mer att - oj, är det så du/ni ser ut!? Lite häftigt.
    Hittade även en gammal balbild - spacklad och uppklädd
    Lite färskare, från 2002...
    Aha, var jag blond och blåögd för dig?
    Det ljuva livet skrev 2008-01-16 22:12:15 följande:
    Jo, Jeajea, det är ditt fel alltihopa! Så nu får du ta på dig varje gång jag kallas för dolly *ironisk till tusen*Kul att få se både Sandra och Mia på riktigt.Vad fina ni är!
    Där är du ju!! Men jag har sett dig innan men då var du ljus eller?! *förvirrad*
    Jättesöt är du!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-16 22:18:38 följande:
    Nej himmelbit den första bilden var mycket mer du!
    Ja, jag som aldrig sminkar mig känner knappt igen mig själv..
    Lynn84 skrev 2008-01-16 22:19:27 följande:
    Fel citat....men endå till dig!JAg hade nog tänkt mig dig som en blond tjej ja. En tjej som smälter in, men du syns!
    Jag är blond ibland, så lite rätt hade du. Jag har den vackra hårfärgen cendré (läs: råttfärgat hår). Så på sommaren är det ljust och på vintern mörkt (om det nu skulle få vara som det är...).

Jag uppgraderar igen - är uppe på 2004 nu. Det ni!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-16 22:27:46 följande:
    Kan ngn hålla mig vaken till kl 00.30? Snälla?
    Why?!
    Kajsa M skrev 2008-01-16 22:20:35 följande:
    *gapskrattar*Nej du, jag är ingen som man är rädd för! Det kan himmelbit intyga!
    Nejdå, Karin är en snäll och söt flicka!! Du behöver inte vara rädd för henne
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-16 22:31:21 följande:
    HimmelbitJag känner fortf bara igen dig på paintballbilden! Det är vekligen du!
    Svettig efter en paintball-match - det känns bra!

Gå och lägg dig istället och be att han i så fall väcker dig när han kommer hem, är mitt tips. Speciellt om du ska jobba imorgon!
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-16 22:41:42 följande:
    Tycker du är jättesöt på den bilden!!! Precis som i verkligheten!Ja jag kanske borde det. Ska flytta över mina små hönor till sina sängar så han har ngn plats när han kommer hem.
    Tack, vad du är gullig!!  Kyss
  • Himmelbit

Godkväll - eller snarare godnatt!

Gick och la mig för ett tag sedan men var tvungen att gå upp igen. Myrkrypningar i benen tillsammans med träningsvärk är ingen skön kombination om någon undrar.. .

Men inget "ont" som inte har något gott med sig - jag fick till dagens blogginlägg.
    Idag har jag skrivit om en av mina hobbys!

Välkommen!

http://njutensmula.blogspot.com/

Natti natti!

• Himmelbit

Godmorgon på er!

Lina - jag som var "nattuggla" igår såg att Jezzzica bytte namn till Livet från ljusa sidan.

Mimmi - Vad får du för felmeddelande? Här funkar det alldeles utmärkt.

Enji - Vilken liten sötnos!! En riktigt docka!

Julia - Du måste ju visa oss namnskylten! *ber snällt*. Trist med köket - tre ggr på tre år . Låter inte roligt även om det är roligt att göra om. Mitt bästa tips är att ha det öppet, så att man slipper känslan av att "stå i köket" när man t.ex. har gäster. Mycket bänkyta saknar jag. Ett skafferi skulle jag absolut satsa på. Jag älskar vår köksö, så det är också ett tips.

Svar på tråden Vita hem del 6