Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Har ju glömt visa... Jag shoppade Nyblom & Kollén-dynor förra veckan - lite nätshopping är ju aldrig fel .

Inte världens bästa bild, eller just det, allt vi visar är ju jättebra

• Himmelbit
    gemelli skrev 2008-01-14 20:00:48 följande:
    Hihihi vad gulliga ni är, Vi kommer putsa tegelt och snygga till den sen sätta upp skrivbordet och testa oss fram...Hahahaah ska inte säga det, men det kan ju vara fint att behålla den oxå. För allt är helvitt i hela hallen, möbler, golv, vägg och tak
    Jag glömde rösta, så jag gör det nu Skrattande

Jag skulle ha kvar tegelväggen som den är. Tycker att den är jättefin mot det vita!!
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-01-14 20:09:37 följande:
    Himmelbit: Jättefina!
    Tack!
    malins79 skrev 2008-01-14 20:10:12 följande:
    tjusigt! Hur stor "sittdyna" kan man ha för att dessa ska passa?
    Tack! Storleken är 42 x 42 cm. Jag köpte dem här: http://www.lantlif.nu/shop/product_info.php?cPath=35&products_id=187
    MiaMariah skrev 2008-01-14 20:13:19 följande:
    nä då, det går ju att göra vilket som.*fniss* min pappa känner de som har deras loppis så jag tar alltid med honom när jag ska fynda där, han prutar till sig rabatt utan att skämmas. fast jag ger honom prylarna och smyger ut under tiden. pröva du med 300!
    Tack!
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-14 20:14:38 följande:
    Jag kan visst inte kommentera alls.  Ja, ja får gå på minnet ist.Gemelli: Behåll!juliah. vill gärna se både byrå och pall. Och ett ödehus med möbler i! Jag är stark och kommer gärna och hjälper dig.Mimmi: Nja, det var mer att 3600:- är nästa samma som det kostar nytt.Himmelbit:Vad tråkigt att det var sålt! Fast halva nöjet ligger ju i jakten på det perfekta skåpet. Fina dynor, och bilden är ju riktigt braSylt: Schysst! Klart att maken ska hämta skåp om han varit borta på nöjesresa Hoppas lillen kryar på sig, det är tufft att vara ensam när barnen är sjuka.malins: jag hade prutat när jag var där. 500:- för ett sånt skåp är billigt, jag har sett dem för mellan 2-4000:-
    Tack! Ja, iofs men nu hade jag (DU) ju jagat fram det perfekta skåpet. Inte kul när man missar då! .
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-01-14 20:38:14 följande:
    Inte illa... men är det inte lite litet för er tre? Kanske du måste fortsätta leta?
    Ja, det är klart. Melker måste ju få plats att leka också!!
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-01-14 20:46:33 följande:
    Nu saknar jag Göteborg... över ett år sen vi flyttade nu. Spottar? Jag såg inte en enda..
    Aha, det var där ni bodde innan. Synd att er lägenhet inte är såld ännu.. Saknar du spottarna?!
Svar på tråden Vita hem del 6