Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita hem del 6

LinaoMatilda skrev 2008-01-18 09:47:15 följande:
    MiaMariah: Japps, ska strax åka
    Ridning var det va?
  • Himmelbit
    Himmelbit skrev 2008-01-18 09:52:48 följande:
    Ridning var det va?
    Eller ja, det såg jag ju nu att MiaMariah hade skrivit *trög*
    Har du ridit förr eller är du en "glad amatör"?
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-01-18 09:55:24 följande:
    Ja, ska bli så skoj. Har inte ridit på ca 10 år.
    Hoppsan! Ja, då kanske det är du som har träningsvärk imorgon
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-01-18 10:01:35 följande:
    hihi jag ska leka att jag är zorro. Nedå, tror det är ganska lungt tempo första gången.Så ska jag åka på teater med mina kompisar ikväll. Lämnar mannen och barnen hela helgen, ja eller kommer hem imorgon Ha det bra alla!hej hej
    Kan se det framför mig!

Ha det jättetrevligt!! Det låter som att ni kommer att få trevligt iallafall!
    LinaoMatilda skrev 2008-01-18 10:02:06 följande:
    Himmelbit: Så söt presbild!
    Ja, jag kände att Himmelbiten måste få komma tillbaka!
    lillafruluva skrev 2008-01-18 10:01:36 följande:
    Oj, nu säger de på nyheterna att det varit beväpnat rån i två banker i vårt centrum, och jag som bor precis bredvid! De stänger väl inte av bankomaterna då eller??
    Usch! Vad obehagligt! Jag vet inte hur de brukar göra med bankomaterna.
  • Himmelbit
    numberone skrev 2008-01-18 10:07:42 följande:
    Hej töser!!Vet att ni förstår mig och kanske kan ni hjälpa mig lite.....Jag är så ledsen och besviken över att A och jag inte har samma prioriteringar ang. boande mm här hemma innan bebis kommer. A tycker att han utan problem kan ha sin "studio" kvar inne i bebis rum eftersom den ändå inte kommer bo där på ett bra tag och att skötbordet kan stå där inne med... "det ska ju bara bytas blöjor där" men jag vill göra iordning ett fint rum där jag kan byta och mysa med bebis lite.... där spjälisen står å väntar tills den skall ersätta korgen i vårt rum..... Varför kan han inte sätta sin musik åt sidan ett par månader??? A jobbar skift och behöver således sova när han kommer hem från nattskift och då vill jag ha en plats där jag kan mysa med bebis och den kan sova i lugn och ro utan att behöva göra det i vagnen i vardagsrummet.... GAAAH!!
    Vad tråkigt! Du får förklara för honom hur du känner det eller säga att han i annat fall även får skaffa sig ett par extrajobb så att ni kan köpa er ett större boende .
    Många killar har nog svårt att förstå vad som "kommer ut" när man är gravid och vilka behov det lilla knytet medför. Förresten så är det ju svårt att även som tjej förstå men vi har nog lättare tror jag.

Nu ska sonen och jag ut på promenad! Ha en fortsatt bra dag allihopa!
  • Himmelbit

Godkväll på er!

Det är INTE bra när ni slänger in lockande länkar till webbshoppar. Förstå vad lätt det är att man vips har fått ihop en liten nätt korg och klickat iväg...

• Himmelbit
    Daggdroppen skrev 2008-01-18 18:42:21 följande:
    Måla eller inte? Vad skulle NI göra? Tänk er sepiabilder med matchande passepartoue till.... Fasiken... När jag EN gång tror att jag från början VET hur jag VILL ha det, så ger han mig beslutsångest. Jag som brukar vela tillräckligt annars
    Nej, jag tror inte att det går att göra något bra av dem tyvärr..... Lika bra att du skickar dem till mig direkt!! *snäll och omtänksam*

De är suuuuuuperfina!!!
  • Himmelbit
    mimmi006 skrev 2008-01-18 21:26:49 följande:
    Vilken söt ny himmelbit!
    Tack! Tyvärr är han inte lika söt just nu - fortfarande vaken!! .

Hur är läget?
  • Himmelbit
    Kajsa M skrev 2008-01-18 22:21:49 följande:
    Ett gemensamt tack till er som kommenterat mina vimplar! Orkar inte mer än så ikväll. Ni gör mig glad! Måste nog sova hela helgen! Godnatt!
    Godnatt!!
    Låter inte bra att du måste sova hela helgen! Hoppas att du piggar på dig!
    Kram
Svar på tråden Vita hem del 6