• MildaMaränger

Vita hem del 6

Välkommen till tråd nummer 6 , gamla som nya medlemmar!
    Vi fortsätter här att diskutera vitt, romantiskt, klassiskt, skärgårdstil, manhattan/upper east och så vidare.. Alla stilar är välkomna!

♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt ska ha ett ställe att prata om allt det vita. Självklart gillar vi också att ha detaljer i naturliga färger som beige, brunt och olika nyanser av dessa. Men basen är alltid vit och vi älskar att inreda med linne, ull, trä och bli blandar gärna nytt och gammalt för en personlig look. Vi fegar lite med färgerna men kan någon gång vara modiga att slänga i en ljusblå kudde hihi... Du är kanske är mindre förtjust i skrikiga färger och vill ha ett rogivande hem!
    I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    VÄLKOMMEN!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-01 16:48
    Vita hem träffen

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m29288704.html
  • Svar på tråden Vita hem del 6
  • MiaMariah

min pappa köpte bilagan som fanns i butiken och den var från 8-9 dec. är den ni köpt nyare då eller? *fattar inget*

• Feffie

Det fanns ju två bilagor. Iallafall kom min sambo hem med två:)
    Jättefint , Juliah:)

• MiaMariah
    Feffie skrev 2007-12-09 12:48:28 följande:
    Det fanns ju två bilagor. Iallafall kom min sambo hem med två:)Jättefint , Juliah:)
    pappa påstår att det bara fanns en.. men nu är jag hemma igen så jag får väl ta en sväng ner till ica och handla en tidning till.. typiskt fäder Skrattande
  • lillafruluva
    MiaMariah skrev 2007-12-09 12:54:51 följande:
    pappa påstår att det bara fanns en.. men nu är jag hemma igen så jag får väl ta en sväng ner till ica och handla en tidning till.. typiskt fäder
    det finns två bilagor...en säljs lör-sön och den andra sön-mån!
  • LPW
    MiaMariah skrev 2007-12-09 12:54:51 följande:
    pappa påstår att det bara fanns en.. men nu är jag hemma igen så jag får väl ta en sväng ner till ica och handla en tidning till.. typiskt fäder
    Skriv gärna om du hittar "rätt" bilaga. Jag utgår från att vi kommer att handla på samma ställe och det är bra att veta om jag skall åka till en annan butik .
  • MiaMariah
    lillafruluva skrev 2007-12-09 13:01:43 följande:
    det finns två bilagor...en säljs lör-sön och den andra sön-mån!
    jahopp, det var som jag trodde då, pappa kom hem med bilagan lörd-sönd.. blir till en promenad efter maten..
  • MiaMariah
    LPW skrev 2007-12-09 13:02:58 följande:
    Skriv gärna om du hittar "rätt" bilaga. Jag utgår från att vi kommer att handla på samma ställe och det är bra att veta om jag skall åka till en annan butik.
    självklart, Flört
  • MiaMariah

hihi, förresten - jag har fått mitt zinkhus från Syster Lycklig medan jag har varit borta! *lycklig*

• lillafruluva

Själv har jag fått min spis från Blå elefant, sen upptäckte jag att de faktiskt har samma spis på vår lilla lokala leksaksaffär Kunde lika gärna köpt där och sluppit frakten! Kanske kan skicka tillbaka den då, har inte ens hämtat ut den än..

Svar på tråden Vita hem del 6