• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Viffy

Pontiac: Fy vad trist! Får hoppas att det ger resultat på mej iallafall, för det bästa är ju om man kan träna bort det.

Disan: Haha Som värkar!!! Lät ju lite skumt, men funkar det så är det ju toppen

• Bellahhh
    Disan skrev 2007-12-21 20:27:51 följande:
    Kidsrock: Jag var på party ungefär en vecka efter min op och var utan BH hela kvällen. Det gick galant! Men jag var dock lite öm dagen efter... Men det var ingen fara Viffy: Sit-ups är jättebra, brukade själv hålla magen i trim med sådana. Har alltid haft en jättefin mage, faktiskt, smal med en väldigt markerande midja. Men nu... *suck* Jag har ingen överbliven hud efter grav, heller inga bristningar, men musklerna vägrar att återställa sig! De är helt mjuka!! Saken är den att jag är reumatiker och just nu är jag sämre än vad jag brukar vara, har därför inte kunnat göra sit-ups sedan innan jag var gravid... Jag har nu fått låna en Ab-Tronic av min sambos syster: En sådan där från TV-shop som ger småstötar till musklerna. Den är jätteskum, har man på riktigt hög nivå känns det som värkar!!!! Men... Kanske ger den resultat, körde med den igår, men känner ingenting idag. Skall fortsätta, lite högre tempo kanske, så får vi se om  jag blir fiiiin igen!
    Usch den där Ab-tronic kunde lika gärna heta shock-tronic, fick ju fan stötar av den ! *AJ*
    Min familj är finast
  • wellah

Noning: Jag sväller upp fortfarande men det är nog pga sydda musklerna... jag gissar din vätska avtar inom en månad... :)

Ang träna sig till större tissar... knappast ;) tissar är ju fett... bröstmusklerna kan man ju göra större då kanske det uppfattas som större iom man tränar, får snyggare hållning och definierar resten av kroppen... men man minskar ju i regel i fettprocent och då brukar ju tissarna vara bland det första som ryker.... Jag bryr mig inte om strl eg... jag vill bara dom ska sitta där uppe där dom hör hemma och inte skumpa och förvärra mitt nackproblem.... hehe... men jag ska som sagt träna röva av mig och sen gå på konsultation... kanske om ett år.... för man kanske har helt andra förutsättningar då.... funderar även på sån där LPG på benen har jätteknepiga fettdepåer spec på utsida lår... dumma dumma jag som inte bad om fettsugning där i samband med buken... :( kan inte ha annat än mjukisbyxor... för att det blir löst i midjan om låren ska ha plats.. så var det INTE innan graviditeten

• Disan
    wellah: Det var prec så där jag hade det om låren innan min op. Jätteirriterande, var väldigt små ridbyxlår, men de fanns ändå där och störde... Gick inte att träna bort, en gång bantade jag ned mig nästan 15 kilo, de var fortfarande lika stora! LPG fungerade inte heller för att ta bort dem, men samtidigt blev ju huden fastare, så liiite bättre blev det väl ändå. Men minimalt!
  • Disan
    Till alla ni som pluggar och inte får ta lån:

Nordea har tydligen "Studentlånet", låna upp till 20 000 till ungefär 7 % ränta, enda kravet är att man har en årsinkomst på 70 000 och då räknas alla CSN lån och bidrag som inkomstkälla!! Hur bra låter inte det?

Var en kompis som hittade detta, hon skall nämligen också opa sig, men är fattig student. Låna hälften är ju bättre än att låna ingenting!!
  • wellah
    Disan skrev 2007-12-21 22:46:15 följande:
    wellah: Det var prec så där jag hade det om låren innan min op. Jätteirriterande, var väldigt små ridbyxlår, men de fanns ändå där och störde... Gick inte att träna bort, en gång bantade jag ned mig nästan 15 kilo, de var fortfarande lika stora! LPG fungerade inte heller för att ta bort dem, men samtidigt blev ju huden fastare, så liiite bättre blev det väl ändå. Men minimalt!
    undra om man kan ta dammsugaren och fettsuga med? hehehehehe ska prova gå ner i vikt å träna som ett as... funkar inte det då tar jag plastikdoktorn... måste kunna ha byxor haha
  • getingmidja

Hej allihop!

Kom igår kväll hem efter en visit i Linköping, och en avklarad bukplastik!
    Har bara en massa gott att säga om "hela alltet", Gunnar (Kratz) är jättetrevlig och allt som rörde operationen har gått jättebra.
    Har verkligen ingenting att klaga på, mår oförskämt bra.

God jul på er!

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Bellahhh
    1985 skrev 2007-12-23 20:27:20 följande:
    BellahhhBrunett, helt klart
    ah blir nog det!
    Min familj är finast
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3