• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • Disan
    Men in som sover på mage efter bröstförstoring: Hur gör ni egentligen? Är det verkligen skönt?

Jag sov alltid på mage innan min op, men kan banne mig inte nu... Det går liksom inte, inläggen tar ju emot och så bullar ryggen upp, om ni förstår vad jag menar...? Det är inte behagligt.
  • Lyckligast i världen

Jag sover på mage....det e 5 veckor sen jag op mig. Men kan inte förklara hur jag gör...haha...men det går och e skönt...haha....

Disan skrev 2007-12-30 11:41:42 följande:
    Men in som sover på mage efter bröstförstoring: Hur gör ni egentligen? Är det verkligen skönt? Jag sov alltid på mage innan min op, men kan banne mig inte nu... Det går liksom inte, inläggen tar ju emot och så bullar ryggen upp, om ni förstår vad jag menar...? Det är inte behagligt.
  • Noning
    Men in som sover på mage efter bröstförstoring: Hur gör ni egentligen? Är det verkligen skönt? Jag sov alltid på mage innan min op, men kan banne mig inte nu... Det går liksom inte, inläggen tar ju emot och så bullar ryggen upp, om ni förstår vad jag menar...? Det är inte behagligt.
    jag sover alltid på mage, & jag har ju rätt stora bröst oxå, men jag brukar ha täcket lixom lite inlindat i mig själv så det inte blir helt plant på madrassen lixom.. :D
    Jag kund einte sova på mage dom 2 första veckorna men sen gick de bra =)
  • carro 81
    trebarsmamma skrev 2007-12-29 21:33:56 följande:
    vad tur du har carro, det känns som om jag är på andra dagen utav ammningen, det känns som ett stort sår på hela ena vårtgården, skit jobbigt, fattar inte hur jag ska våga amma denna gång
    Usch vad jobigt. Men det är ju ett tag kvar tills bebisen kommer så det kanske hinner bli bättre? Eller så kanske det är pga graviditeten det gör ondare, om dom väser eller så.
  • carro 81
    Jag sover också på mage, tycker det funkar bra, brösten plattas ju ut lite. Vet inte hur man ska beskriva hur jag ligger, men jag har armarna uppåt och ligger med huvudet på dom. Jag tycker det är skönt iaf. Men jag klarar verkligen inte att sova på rygg så jag sov på sidan nästan från början och efter 2-3 veckor började jag sova på mage. Man får väl prova sig fram
  • Olivers Mamma

Har bara kikat lite smått i tråden.. jättelång juh... Min mage är sig inte alls lik efter graviditeten, gick upp 40kg så jag har som en säck på magen. Funderar på att göra en liten sugning å dra ihop det. Men är det ngn som vet hur länge jag bör vänta innan jag gör det??

• Bellahhh

mitt ena bröst blir bara värre även om Gunnar säger att det är implantatet som gör plats tror jag inte att det är så jag tror jag har fått ett mindre fall av double bubble fast jag hade mina pattar innan, min sambo tror att implantatet har halkat ner lite eftersom ärret sitter lite högre upp än vad implantatet gör, i vilket fall som helst skulle Gunnar ordna det om det inte försvann, saken är den att sambon ska åka på ett jobb i februari och kommer inte hem på flera månader, tror ni att det är ett stort ingrepp? Nån som vet nåt??

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2007-12-31 10:00:51 följande:
    mitt ena bröst blir bara värre även om Gunnar säger att det är implantatet som gör plats tror jag inte att det är så jag tror jag har fått ett mindre fall av double bubble fast jag hade mina pattar innan, min sambo tror att implantatet har halkat ner lite eftersom ärret sitter lite högre upp än vad implantatet gör, i vilket fall som helst skulle Gunnar ordna det om det inte försvann, saken är den att sambon ska åka på ett jobb i februari och kommer inte hem på flera månader, tror ni att det är ett stort ingrepp? Nån som vet nåt??
    "MINI" inte mina haha
    Min familj är finast
  • pontiac
    jag sover faktiskt oxå på magen, boobsen är ju mjuka och åker väl in i madrassen?? jag vet inte men det har funkat för mig hela tiden, ja inte den första veckan men sen kunde jag sova mer och mer på sidan tills jag helt kunde sova på magen igen!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Jonathan & Alexander ♥¸.?°´¯) ♥
  • kidsrock

på vilka sätt blir det värre? gör det fortfarande ont? var det på det bröstet som ärret inte ville läka?

Bellahhh skrev 2007-12-31 10:00:51 följande:
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3