halloj!
Jag lixom skrev 2007-12-29 18:58:11 följande:
Halloj!Hoppas ni alla har en skön julledighet nu!=)Jag tänkte höra med er om en sak...Jag fixade titsen den 25
september.La i 280 i dom båda. Det vänstra ska göras om nu snart då jag har en kapselbildning där.Hur som nu gäller det inte det utan jag tänkte fråga er ang känsel på brösten.Jag har fortfarande ingen känsel mitt på brösten. Man känner väl pytte om man tar där, men mer en brännande obehaglig känsla och inte alls så som man har i vanliga fall.Det har blivit lite bättre men jag har absolut inte full känsel i dom.Kommer det komma eller är det "för sent" för känseln att komma tillbaka? Hur lång tid tar det?Sen tänkte jag höra om en annan sak. När jag är kall på armar och överkropp, så känns brösten iskalla nästan.Nästan som om blodet inte når fram (fast det gör det ju, en urdålig liknelse bara..*L*)Har ni det oxå så? När försvinner det i sånna fall?Jag ska tillbaka till läkaren nu i januari och boka för operation av kapselbildningen.
Hej!
jag opades den 7 nov och jag har haft känsel i hela brösten från början, däremot är de "överkänsliga" så det gör nästan ont när man smeker bröstvårtorna. Men det där med känslen kan ta ett braaaa tag tydligen. Det är massor med nervändar som ska hitta tllbaka tillvarandra eller skapa nya "gångar" så ge det lite tid.
Det du säger om kalla bröst håller jag med om! Obehagligt att känna sig som ett lik om pattarna när man fryser! *S* Jag tror inte det försvinner. VI har ju ett icke mänskligt material under huden, och det kan givetvis inte värmas upp som vi kan. Vet flera som säger att bröstmusklerna "skakar tänder" efter de badat ute i kallt vatten för implantaten blir så nerkylda..hua!
:)