• Pellegrino

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Dags för del 3 för oss plastikintresserade.

Bra länkar till de som undrar rent generellt om plastikoperationer och vill se på före/efter bilder:

www.qvinna.info
    www.plastikoperationer.net
    www.kosmedics.se

Bra tråd med BH-tips för stortuttade:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25268340.html

Bra forum för plastikintresserade:

plastikkirurgi.mylava.net/

Tråd med omdömen om klikiker och kirurger:

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m25291133.html

Ni som vill ifrågasätta plastikoperationer och varför man väljer att göra det kan säkert hitta andra trådar på FL med intresserade, här samlas vi som är positiva till det hela

Del 2 av tråden hittar man här:

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m23909797.html

• Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
  • RedTopaz

Bellahhh: Jag tycker att ljusbrun eller någon annan färg där mitt emellan nog skulle passa dig kanonbra. Men du är fin i vilket som =)

GOD JUL Allihop!!! =) =)

• Bellahhh
    RedTopaz skrev 2007-12-23 20:40:40 följande:
    Bellahhh: Jag tycker att ljusbrun eller någon annan färg där mitt emellan nog skulle passa dig kanonbra. Men du är fin i vilket som =)GOD JUL Allihop!!! =) =)
    Tack gumman ! GOD JUL!
    Min familj är finast
  • Pellegrino

Bellahhh: Tycker helt klart att du passar bäst som brunett. Ser mycket smartare ut då. (Gillar smarta människor är själv med i mensa)

Och GOD JUL!!!

• Bellahhh
    Pellegrino skrev 2007-12-23 21:30:48 följande:
    Bellahhh: Tycker helt klart att du passar bäst som brunett. Ser mycket smartare ut då. (Gillar smarta människor är själv med i mensa) Och GOD JUL!!!
    Jag gillade ju att se "dum" ut men att vara super vass egentligen ;) Hehehe
    Min familj är finast
  • carro 81
    Bellahhh skrev 2007-12-23 20:39:47 följande:
    ah blir nog det!
    Tyckte också brunt var finast men det var svårt att bestämma, båda var jättefint! Funderar själv på att färga brunt och nu blev jag ännu mer sugen.

God jul alla här inne (även om jag inte skriver så ofta )!
  • Viffy

Bellahhh: Tyckte du var skitsnygg i det mörka. Önskar att jag också kunde vara lika snygg i den färgen Men jag får hålla mej till mitt blonda hårsvall

• Hilla

bellahhh, brunett! Blå ögon blir sååå vackra med mörkt hår
    Du är snygg i båda, men märkt tror jag på...kan ju ljusa lite slingor till sommaren sen om man vill

(¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥ ¸.?°´¯)
  • Hilla

*god jul på er alla förresten*

(¯`°?.¸ ♥ Leo & Nellie ♥ ¸.?°´¯)
  • Disan
     God Jul

Ät inte ihjäl er nu tjejer!!!
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3